Kwaliteit foto's ondermaats discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu enkele weken mijn iphone 4S en ben niet echt tevreden over de kwaliteit van de foto’s. Vooral binnen is de kwaliteit echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kwaliteit foto's ondermaats
Ik heb nu enkele weken mijn iphone 4S en ben niet echt tevreden over de kwaliteit van de foto’s. Vooral binnen is de kwaliteit echt ondermaats met veel ruis. Ik laat de iphone eerst focussen voor ik foto neem en zoom ook niet in (dus normaal beste kwaliteit)
Mijn broer heeft een Ipad en zijn foto’s zijn van beter kwaliteit dan die van mijn iphone... Terwijl ik beter camera heb (MP) en ook flits... Buiten (betere belichting) is het al beter maar nog niet zoals het moet. Hebben er nog mensen hier last van? Hebben jullie tips voor mij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan zijn je pech hebt en er wat fouts is aan de camera, normaal gezien mag je zeker geen ruis hebben.
Zeker overdag moet je gewoon mooie foto's kunnen trekken. Nu niet dat de kleuren altijd perfect hetzelfde is maar dit terzijde gelaten zou het alvast niet mogen je foto's ruis hebben of op niks trekken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Hmm, ik vind de camera juist super. Heb je misschien een voorbeeld?
Heb zelf deze gemaakt tijdens de vakantie, DSLR heb ik bijna niet meer gebruikt... Enige dat me niet lukt met een 4S is als het ergens heel donker is. Camera+ is wel een handige app omdat je daar je focuspunt en "lichtmeetpunt" los van elkaar kunt bedienen...
|
|||
|
|||
Heb je misschien een hoesje om je iPhone heen?
|
Labels |
foto, foto's, foto's onscherp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slechte kwaliteit foto's 3g netwerk | Rickskeee | Muziek, foto & video | 2 | 11-02-10 23:26 |
Kwaliteit iPhone 3g | hardstylemaster | iPhone algemeen | 3 | 12-10-09 09:56 |
Foto: foto kwaliteit iphone | maarten1984 | Muziek, foto & video | 5 | 01-01-09 11:06 |
Foto: Kwaliteit foto's Photo Library? | DHCN | Muziek, foto & video | 2 | 01-06-08 14:03 |
Muziek: kwaliteit belsignaal | 28juni | Muziek, foto & video | 9 | 27-03-08 23:30 |
|
|