kwaliteit belsignaal discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net mp3's omgezet naar beltonen, alleen wat mij opvalt als mijn telefoon de beltoon afspeelt is dat het geluid echt: (K.U.T.) Kwalitatief Uitermate ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
kwaliteit belsignaal
ik heb net mp3's omgezet naar beltonen, alleen wat mij opvalt als mijn telefoon de beltoon afspeelt is dat het geluid echt:
(K.U.T.) Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is!!! is het mijn speaker of hebben jullie dit ook. en is daar een oplossing voor? Alvast bedankt voor de gemoeide reddingscampagne. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde. Ik hou het bij de originele beltonen.
|
|
||||
|
||||
zit er aan te denken om van die classic nokia rintones er op te zetten want zo klinkt het apparaat.
|
|
||||
|
||||
Een mp3 zelf kan ook instellingen bevatten hè. Probeer eens cbr 128 ofzo.
|
||||
|
||||
klopt alleen met dit heeft het weinig te maken. Als ik een ringtonen heb met een lichte bass er bij dan begeeft de speaker het al. En daan staat mijn ringtons volume niet op max.
Laatst gewijzigd door 28juni; 23-03-08 om 12:40. |
|
|||
|
|||
ik heb hier ook last van. Komt denk ik doordat er maar 1 speaker werkt beneden (ja, de andere is de mic inderdaad). Het mooiste geluid kwam nog altijd uit de N95, maar goed je kunt niet alles hebben zeker? Meestal staat hij toch op tril functie
|
|
||||
|
||||
nickx heb net mijjn n95 verkocht en ja dat klonk echt goed. maar heb hem 99% op trilfunctie
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Belsignaal is iets anders dan ringtone tog ? Ik weet niet zeker maar dat dacht ik... Verder ja de Speaker is niet top maar ik erger me er niet aan... Niet veel beter dan mij N95 dacht ik... Auhoewel het volume wel wat minder is. Zoiezo die van mij staat altijd op stil want ik wil niet dat ze opschool me mobiel afnemen Backontropic, je kan wel je volume pimpen door het folie voor de speaker door te prikken hé...? Mischien een id?
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
als ik ergens publiek ben hoor ik m'n iphone nooit :s zowel sms als bel, gaat niet erg luid
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
belsignaal | makell | iPhone algemeen | 1 | 08-04-11 14:46 |
Belsignaal in beeld | hktz | iPhone algemeen | 5 | 03-12-09 22:21 |
missend belsignaal | anton6821 | Archief | 4 | 15-10-09 13:00 |
Belsignaal leidt eigen leven ... | Bellinger | iPhone algemeen | 3 | 09-03-09 16:06 |
Trillen en belsignaal werkt niet | bryanh | iPhone algemeen | 5 | 21-07-08 18:48 |
|
|