volledig album of liedje per liedje discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) meestal als ik een volledig album in itunes sleep is er geen probleem,maar soms als ik een album erin sleep,dan kiest hij al de liedjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
volledig album of liedje per liedje
meestal als ik een volledig album in itunes sleep is er geen probleem,maar soms als ik een album erin sleep,dan kiest hij al de liedjes apart!!!
wat kan ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kiest hij de liedjes apart in itunes of op de iphone?
als het in itunes is, moet je ze gewoon selecteren en bij info tonen aanpassen, maar dat zal het wrs wel niet zijn.... |
|
||||
|
||||
Heb dus gelijkaardig probleem. Heb nu een album gekopieerd maar nu heb ik 19 hoesjes met elk één liedje. Hoe kan ik alle liedjes van dat album onder 1 cover krijgen ? Alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bv. (Ft. Mr.x) Dit was bij mij in ieder geval de oplossing. Even kijken of de namen wel gelijk staan. Tjedemich
|
||||
|
||||
klopt,heb net alles in itunes gezet.
je moet op 1 nummer gaan staan en dan naar info, artiest,album naam etc moet bij alle nummers exacte gelijk zijn anders plaatst deze ze apart.
|
||||
|
||||
Ik was gister ook aan het spelen met itunes,
Maar dat is goed waardeloos aangezien ik veel albums van "Various Artists" heb. Deze verschenen ook allemaal als aparte albums in iTunes. Is hier echt niet iets op te vinden? Want om nu de artiestnaam te veranderen voor een album van meerdere artiesten vind ik niet echt een oplossing. Dan weet ik niet eens waarnaar ik aan het luisteren ben |
|
||||
|
||||
Selecteer de nummers van je samengesteld album en dan rechterklik naar 'Toon Info'. Daar kan je beneden de optie ''verzameling' aanvinken (en natuurlijk op Yes zetten).
Alle geselecteerde liedjes worden dan automatisch in 1 album geplaatst. I love my iTunes, my iPhone, my macbook, ... my apple |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had al wat lopen klooien met albums en de info ervan wijzigen, maar heb die optie kennelijk over het hoofd gezien |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik kan misschien nog niet zo goed overweg met de iPhone, maar iTunes is al langer mijn beste vriend...
Vraag maar raak als er nog iets onduidelijk zou zijn |
|
||||
|
||||
Citaat:
Net ff geprobeerd, en het scheelt een gigantische hoop icoontjes zo leer je nog es wat op een brakke zondag |
|
||||
|
||||
Ik vond dat ook zo lastig dat al die liedjes een apart album waren... Zeker in coverflow geen zicht... Een apple-lover houdt van structuur en eenvoud (zie iTunes en iPhone).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt hoor |
|
||||
|
||||
hmm, standaard windows kennis
eerste nummer van het album klikken, shift ingedrukt houden, en het laatste nummer selecteren dan heb je ze allemaal Als ze verspreid staan, dan control indrukken en de goede nummers selecteren |
|
|||
|
|||
goe bezig!!
bedankt hiervoor!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: ieder liedje is een Album????? | petervanmidden | Muziek, foto & video | 2 | 19-02-11 13:01 |
ipod liedje als beltoon | donny88 | Ringtones en Wallpapers | 4 | 07-08-10 12:51 |
Elk liedje heeft zijn eigen album. | Mittt | iTunes | 9 | 07-11-09 11:49 |
Toepasselijk liedje in Unlock tijden. | Michael | Chat en geruchten | 2 | 04-01-09 13:30 |
Muziek: Liedje herhalen | DertKesh | Muziek, foto & video | 3 | 07-01-08 23:30 |
|
|