ipod liedje als beltoon discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) is het niet mogelijk om een gewoon liedje op je iphone als ringtone in te stellen? ik heb hier meerdere topics gelezen over het maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod liedje als beltoon
is het niet mogelijk om een gewoon liedje op je iphone als ringtone in te stellen?
ik heb hier meerdere topics gelezen over het maken van ringtones, maar kan je niet gewoon een bestaand liedje instellen als beltoon? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je al topics gelezen hebt over het maken van di ringtones is het toch niet moeilijk om zelf één te maken? Dit kan o.a. met iTunes (zie zoekfunctie..)
|
|
|||
|
|||
Dat is dus wel moeilijk, nou ja, moeilijk, errug omslachtig zeg! Zo'n 8 of 9 stappen, belachelijk...
|
|
|||
|
|||
Ik heb er hier een heleboel,dus mocht je wat willen dan laat je het maar weten.
|
|
|||
|
|||
Heb gisteren iRinger gedownload, en die werkt perfect!
iRinger :: iPhone Ringtone Factory [iPhone Ringtone, iPhone Ringtones, iPhone Ringtone Maker, iPhone Ringtone Creator] Gratis, eenvoudig en doet wat hij moet doen, ringtone maken van jouw selectie van een nummer en meteen naar iTunes ermee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik wil gewoon een liedje/song als ringtone... wie kan mij daarbij helpen? | uncu129 | Ringtones en Wallpapers | 3 | 09-12-10 03:26 |
ipod sluit af bij einde liedje | nicoowtje | iPhone algemeen | 1 | 29-11-10 17:20 |
Hoe kies je een liedje uit je muziek als ringtone? | Lukadegier | Ringtones en Wallpapers | 5 | 28-01-09 10:22 |
help, de ipod op mijn iphone herhaald constant hetzelfde liedje | patou | iPhone algemeen | 2 | 04-05-08 21:43 |
sendsong als beltoon | gmlens | Unlock [archief] | 3 | 04-03-08 18:01 |
|
|