help, de ipod op mijn iphone herhaald constant hetzelfde liedje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan mij helpen, als ik de ipod op mijn iphone gebruik, blijft hetzelfde nummer spelen, stel je zet en cd aan en je drukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
help, de ipod op mijn iphone herhaald constant hetzelfde liedje
wie kan mij helpen, als ik de ipod op mijn iphone gebruik, blijft hetzelfde nummer spelen, stel je zet en cd aan en je drukt op replay van hetzelfde nummer.. dat is wat mijn iphone nu doet.. heb ik iets fout gedaan ik kan het nergens in de instellingen vinden. in het begin deed hij dit namelijk niet.. kan iemand mij helpen??
Laatst gewijzigd door patou; 04-05-08 om 18:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
terwijl het liedje speelt druk je 1x op de afbeelding zodat er vanboven een balkje bijkomt.
Aan de linkerkant van dat balkje staan zo 2 pijltjes die elkaar volgen (in jouw geval zijn die blauw en staat er een 1tje bij. Druk op dat logotje tot het terug grijs word. Voila, opgelost
|
|||
|
|||
HE super probleem is idd opgelost!! tnx a million
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod sluit af bij einde liedje | nicoowtje | iPhone algemeen | 1 | 29-11-10 17:20 |
ipod liedje als beltoon | donny88 | Ringtones en Wallpapers | 4 | 07-08-10 12:51 |
Help! iPod functie (3G) crashed constant... | Blaugrana1899 | iPhone algemeen | 0 | 25-05-10 14:26 |
Mijn 3G verbinding blijft constant actief | Marcel-VR6 | iPhone algemeen | 2 | 18-04-10 18:57 |
Muziek: volledig album of liedje per liedje | marcelleke | Muziek, foto & video | 14 | 24-03-08 10:28 |
|
|