Toepasselijk liedje in Unlock tijden. discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier een zeer mooi en zeldzaam liedje van Ken Boothe, Set Me Free. Ook gezongen (en volgens mij het orgineel) door de Supremes. Past wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Toepasselijk liedje in Unlock tijden.
Hier een zeer mooi en zeldzaam liedje van Ken Boothe, Set Me Free. Ook gezongen (en volgens mij het orgineel) door de Supremes.
Past wel in deze roerige unlocktijden met yellowsn0w. Zit je er even doorheen, wanneer het niet wil lukken luister dan hier even naar.YouTube - Ken Boothe Set Me Free
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zullen we dat maar even niet doen..
|
||||
|
||||
Hahahahaha, geniaal!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: ieder liedje is een Album????? | petervanmidden | Muziek, foto & video | 2 | 19-02-11 13:01 |
ipod liedje als beltoon | donny88 | Ringtones en Wallpapers | 4 | 07-08-10 12:51 |
Een liedje per keer afspelen | lazbahadir | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-12-09 16:15 |
Muziek: volledig album of liedje per liedje | marcelleke | Muziek, foto & video | 14 | 24-03-08 10:28 |
Muziek: Liedje herhalen | DertKesh | Muziek, foto & video | 3 | 07-01-08 23:30 |
|
|