Een liedje per keer afspelen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er misschien een tool om ervoor te zorgen dat de ITouch maar 1 nummer afspeelt. Dus dat je een afspeellijst hebt en een nummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een liedje per keer afspelen
Is er misschien een tool om ervoor te zorgen dat de ITouch maar 1 nummer afspeelt. Dus dat je een afspeellijst hebt en een nummer afspeelt dat hij dan daarna niet naar de volgende nummer gaat maar stopt met afspelen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De enige manier die ik kan bedenken is door één nummer toe te voegen aan de On The Go afspeellijst en die dan af te spelen.
|
|
|||
|
|||
Het gaat trouwens over een vriend van me, en dat On the go lijst had ik ook al voorgesteld aan hem. Vond hij helaas geen oplossing. Is er niet een tweak oid?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Een liedje wordt doorgespoeld ipv afgespeeld | ALVA | Muziek, foto & video | 12 | 14-07-13 13:45 |
Muziek: ieder liedje is een Album????? | petervanmidden | Muziek, foto & video | 2 | 19-02-11 13:01 |
Mac OS X: Kan een liedje niet importeren in Itunes | Precedente | iTunes | 0 | 24-07-10 12:59 |
Hoe kies je een liedje uit je muziek als ringtone? | Lukadegier | Ringtones en Wallpapers | 5 | 28-01-09 10:22 |
Muziek: volledig album of liedje per liedje | marcelleke | Muziek, foto & video | 14 | 24-03-08 10:28 |
|
|