//

Kwaliteit foto's Photo Library?

Kwaliteit foto's Photo Library? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hé, ik heb de foto's van mijn camera roll op mijn computer gekopieerd, nu ik deze als een album (photo library) weer terugsync naar mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-05-08, 21:38
DHCN DHCN is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 6
Standaard Kwaliteit foto's Photo Library?

Hé,

ik heb de foto's van mijn camera roll op mijn computer gekopieerd, nu ik deze als een album (photo library) weer terugsync naar mijn iPhone met iTunes, zie ik dat de kwaliteit van de foto's slechter is dan dezelfde foto's in de camera roll? Je ziet nu best duidelijk de pixels... verandert hij automatisch het formaat of iets dergelijks? Je merkt dit ook wanneer je scrollt van boven naar beneden, in de photo library gaat dit veel soepeler dan in de camera roll! Hoe komt dit.. en is dit op te lossen..? Ik zou graag dezelfde kwaliteit foto's willen hebben in mijn photo library als in de camera roll!

En hoe kan ik foto's in de camera roll plaatsen... kan dit met winSCP of een andere app?

Alvast bedankt voor je hulp!

DH

Laatst gewijzigd door DHCN; 28-05-08 om 21:41.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-08, 23:39
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Deze Computer, staat de iPhone ook tussen. Zodra je rechtermuisknop verkennen doet, zie je de foto's die in je Camera Roll staan. Sleep ze daar tussen en ze zouden in dezelfde kwaliteit moeten blijven. Photo Library past de bestanden aan die je synct, vandaar de lagere kwaliteit.
  #3  
Oud 01-06-08, 14:03
DHCN DHCN is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 6
Standaard

Hier geen oplossing voor? REWARD = ON!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Verwijderen photo library ahvroom Muziek, foto & video 0 02-05-11 15:52
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 10:58
Foto: Photo Library R@TLeR Muziek, foto & video 0 12-05-10 16:31
Foto: Photo Library pontifex Muziek, foto & video 7 17-09-08 14:47
Foto: Geen foto's in photo library, wel gemaakt Hosley Muziek, foto & video 5 04-07-08 16:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:04.