Geen foto's in photo library, wel gemaakt discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond allen, Ben zojuist achter een probleem gekomen. Ik heb mijn iPhone op 1.1.4 via Zibri, alles werk op zich prima. Echter wilde ik net ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen foto's in photo library, wel gemaakt
Goedenavond allen,
Ben zojuist achter een probleem gekomen. Ik heb mijn iPhone op 1.1.4 via Zibri, alles werk op zich prima. Echter wilde ik net een foto maken, dat gaat goed. Maar als ik dan de camera roll in de Photo Library open dan zegt 'ie dat ik geen foto's heb. Terwijl de camera zelf goed werkt, de ''sluiter'' sluit gewoon enzo. Iemand een goede tip voor mij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand die mij kan helpen? Vast wel!!
|
|
|||
|
|||
Ik zie nu met WinSCP dat de foto's wel degelijk op m'n iPhone staan, maar ze zijn dus niet te zien in de camera roll.
Wellicht dat iemand mij van hieruit verder kan helpen?!~ |
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem!!!!
HELP! |
|
|||
|
|||
Ik heb het gehad en opgelost door bij instellingen algemeen en optie wis en herstel alle instellingen en content te kiezen. Hierdoor herstelde ook het camera probleem, aangezien je geen fotos hebt zou het een poging waard zijn, via WinSCP kan je de fotos ook eraf halen en na herstel in een folder terug plaatsen. maak wel even een backup van je contacten en muziek etc via Itunes bijv. die ben je anders wel kwijt
Laatst gewijzigd door Famous4; 04-07-08 om 16:23. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Verwijderen photo library | ahvroom | Muziek, foto & video | 0 | 02-05-11 15:52 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
Foto: Photo Library | R@TLeR | Muziek, foto & video | 0 | 12-05-10 16:31 |
Foto: Photo Library | pontifex | Muziek, foto & video | 7 | 17-09-08 14:47 |
Foto: Kwaliteit foto's Photo Library? | DHCN | Muziek, foto & video | 2 | 01-06-08 14:03 |
|
|