foto van beller in miniatuur instellen (zoals Iphone videoclip). discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukte me niet om de foto's van de bellers op een juiste manier gedisplayed te krijgen tijdens het bellen (zoals op de Iphone Clip). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto van beller in miniatuur instellen (zoals Iphone videoclip).
Het lukte me niet om de foto's van de bellers op een juiste manier gedisplayed te krijgen tijdens het bellen (zoals op de Iphone Clip). Ik kreeg steeds full screen foto's.
Oplossing: de foto's allemaal croppen met fotoshop (of andere) op 300 px x 300 px (of kleiner). Dan via windows mail contacten (of andere) foto-id toevoegen en dan de contacten via Itunes synchroniseren. De foto's van je contacten zullen nu op je Iphone in miniatuur getoond worden. proberen maar.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Uhm.. volgens mij was het al bekend dat als je ze via je je computer aan je contacten koppelde, dat ze dan klein waren.
|
|||
|
|||
gewoon formaat ging niet, daarom heb ik ze verkleind en toen ging het wel.
|
|
|||
|
|||
Ik zie alleen in windows adresboek geen mogelijkheid om de foto in te voegen. Weet iemand hoe dat moet dan? Dan kan ik die ook toevoegen
Stef |
|
|||
|
|||
Dat kan ook niet in het windows adresboek, hiervoor zul je microsoft outlook moeten gebruiken daarmee kun je wel een foto koppelen aan een contact.
|
|
|||
|
|||
jah dat vroeg ik me ook af.... in die iphone clips/promo foto's zie je een kleine foto rechts boven als er iemand belt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto beller kleiner | Raggamannn | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-04-10 20:18 |
Grote foto van beller | bestbier | Muziek, foto & video | 20 | 29-01-09 13:32 |
Foto beller klein in beeld | antimaterie | Muziek, foto & video | 2 | 25-11-08 14:32 |
Hoe naam en foto beller laten zien / Caller ID ? | Bartje | Muziek, foto & video | 26 | 30-03-08 15:14 |
|
|