Foto beller kleiner discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik wil graag een aantal foto's toevoegen aan de contactpersonen in mijn iPhone adresboek. Alleen wil ik dat wanneer ik gebeld wordt de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto beller kleiner
Beste forumleden,
Ik wil graag een aantal foto's toevoegen aan de contactpersonen in mijn iPhone adresboek. Alleen wil ik dat wanneer ik gebeld wordt de fotos (net als in de commercial) in het klein rechts boven tevoorschijn komen ipv full-screen. Ik heb iets gelezen over het feit dat ik het dan moet synchroniseren met outlook of iets dergelijks. Maar ik wil mijn nummers niet zo op een computer of mail opslaan (synchroniseren). Is er een applicatie in Cydia die de fotos standaard klein laat vershijnen? alvast dank! screenshot van hoe ik het zou willen: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Na 11 views nog niemand?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
"Ik heb iets gelezen over het feit dat ik het dan moet synchroniseren met outlook of iets dergelijks. Maar ik wil mijn nummers niet zo op een computer of mail opslaan (synchroniseren)."
|
|
|||
|
|||
Is er tot op heden nog steeds niets op cydia verschenen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tomtom kleiner maken? | Mcmichel | Archief | 1 | 13-09-09 13:39 |
Grote foto van beller | bestbier | Muziek, foto & video | 20 | 29-01-09 13:32 |
Foto beller klein in beeld | antimaterie | Muziek, foto & video | 2 | 25-11-08 14:32 |
foto van beller in miniatuur instellen (zoals Iphone videoclip). | borsato | Muziek, foto & video | 5 | 05-07-08 17:37 |
Hoe naam en foto beller laten zien / Caller ID ? | Bartje | Muziek, foto & video | 26 | 30-03-08 15:14 |
|
|