Foto's lage kwaliteit opeens discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs enkele foto's gemaakt in Frankrijk op mijn iPhone 6 Plus, en heb deze nadien via AirDrop doorgestuurd naar mijn iPad. Nu, in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's lage kwaliteit opeens
Ik heb onlangs enkele foto's gemaakt in Frankrijk op mijn iPhone 6 Plus, en heb deze nadien via AirDrop doorgestuurd naar mijn iPad. Nu, in het begin waren deze foto's van hoge kwaliteit, maar nu opeens veel mindere kwaliteit. Je kunt bij een foto van een boom de grote pixels zien, zeker 0,5 op 0,5 mm, en dat is toch wel erg veel. Hoe kan ik dit oplossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe zijn je instellingen bij Foto's/Camera ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lage resolutie foto's bij doorsturen via mail | Keeskriek | iPad algemeen | 3 | 26-03-15 22:45 |
Lage resolutie foto's ipad 4 | Foto | iPad algemeen | 2 | 04-07-14 21:35 |
Kwaliteit foto's ondermaats | goxoo | Muziek, foto & video | 4 | 22-04-12 13:17 |
Lage kwaliteit afbeeldingen in apps | AtomiX | iPhone algemeen | 2 | 18-10-11 23:50 |
Buitenland Wi-Fi erg traag prog laden lage kwaliteit | Merlin | Wi-Fi | 0 | 11-05-10 21:48 |
|
|