Hoe weten waar iPhone vandaan komt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb dit topic vorig jaar geopend. De iPhone kwam WEL van T-Mobile en ik had het dus verkeerd! Waarom werkte mijn iPhone dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hallo,
Ik heb dit topic vorig jaar geopend. De iPhone kwam WEL van T-Mobile en ik had het dus verkeerd! Waarom werkte mijn iPhone dan niet zonder yessim? Wel, op het moment ik hem ging jailbreaken had ik telkens het vinkje " activate iPhone " aan laten staan. Hierdoor wordt de iPhone geactiveerd door het jailbreak programma waardoor de unlock voor T-Mobile simkaarten niet werd toegepast oid. Ik had dat dus moeten uitvinken en hem via iTunes gewoon moeten activeren want dan werkte het wel.. Als ik daar eerder achter was gekomen had het mij enorm veel gezijk bespaard.. Heb namelijk mijn iPhone hierdoor verkocht met verlies en een nieuwe gekoch waarvan ik zeker wist dat die wel van T-Mobile was.. deze had echter het zelfde probleem en toen kwam ik er pas achter! hopelijk dat iemand er nog wat aan heeft |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee inderdaad. bij een vriend van mij geeft de iphone ook al iets anders aan, voor de rest klopt alels wel..
nou, nogmaals bedankt voor je info! geen enkele site kon me goede informatie hierover geven. nu snap ik ook waarom ik niet via de normale manier kan unlocken |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik kan er maar niet uitkomen waar mijn Iphone vandaan komt. Ik denk uit Belgie of Luxemburg. Het modelnummer is: MC637FB/A Zou iemand even voor me kunnen kijken, op de lijsten die op het forum gemeld worden kan ik het toestel niet vinden. Weet iemand of er in het land van herkomst ook een simlock op de iphone zit? |
|
||||
|
||||
Daar is helaas niet zo heel veel over te vinden, maar volgens mij komt die uit Frankrijk. In Frankrijk geldt dat de iPhone's standaard simlockvrij zijn. Kan helaas niet garanderen dat wat ik zeg ook daadwerkelijk zo is
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne via de Apple website in Frankrijk besteld. De mijne heeft als modelnummer MC605FB.
Waarschijnlijk komt de jouwe dus ook gewoon uit Frankrijk. Ik weet echter niet of de jouwe ook simlockvrij is. De iPhones die destijds via de website zijn geleverd zijn simlockvrij, die uit de normale winkels kwamen zat een simlock op. (dat was destijds, juni/juli 2010, weet niet hoe het nu zit) Ik hoop dat je hier iets aan hebt. |
|
|||
|
|||
Via een serienummer of Imei kan ik iets zinnigs over zeggen. Dus wie het wil weten ff PMetje. Ik kan wel achterhalen door welke provider de iphone is verkocht.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar hebben jullie je iphone vandaan | laura87 | Archief | 11 | 29-11-08 13:21 |
iPhone,maar waar vandaan ? | Dazzle | Archief | 5 | 31-03-08 18:32 |
Waar haal je Installer vandaan? | Franck | Archief | 4 | 04-12-07 17:31 |
|
|