//

Bluetooth Audio streaming verre van perfect met 3.0 software

Bluetooth Audio streaming verre van perfect met 3.0 software discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dit heb ik inderdaad wel moeten doen, ik moest hem echt weer helemaal opnieuw koppelen... heb je het wel echt voor de update gedaan......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-06-09, 23:16
rikkie123 rikkie123 is offline
• iOS 9.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 153
Standaard

dit heb ik inderdaad wel moeten doen, ik moest hem echt weer helemaal opnieuw koppelen... heb je het wel echt voor de update gedaan...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-06-09, 23:21
jstuyts jstuyts is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik heb mijn toestel gekoppeld voor de update, toen dacht ik ontkoppeld en verwijderd, toen de update gedaan. En vervolgens weer gekoppeld (zeker weten zonder code, de eerste keer weet ik niet). Daarna voor de zekerheid een keer terug gebracht naar de fabrieksinstellingen. Direct daarna, zonder mijn toestel te hebben gekoppeld, de update naar 1,14a gedaan. Toen gekoppeld, weer zonder code... rarara hoe hij dat dan nog weet. Of dat ligt misschien aan m'n tellie... Heb hem daar ook laten vergeten.

Wat doe ik nu fout?
  #23  
Oud 28-06-09, 23:21
rikkie123 rikkie123 is offline
• iOS 9.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 153
Standaard

ik zal anders morgen of overmorgen het nog wel even testen, of het echt over is bij mij! blijft alleen mooi weer dus weet niet of ik de fiets aan de kant zet om die warme auto in te gaan...
  #24  
Oud 28-06-09, 23:24
jstuyts jstuyts is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

whaha... Het probleem is dus als je het mens wilt laten praten (je kan ook op de knop linksonder drukken als je haar wilt horen praten voor de volgende actie). Daarna zie je rechtsboven in het scherm een play-knop te voorschijn komen en gaat de ipod muziek beginnen. Daarna lukt het me niet meer om alleen het mens te horen praten.
  #25  
Oud 30-06-09, 14:55
@Menno @Menno is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Dat probleem heb ik ook!
Mijn phillips koptelefoon zou normaal audio moeten streamen, maar dat gebeurd dus niet.
Alleen te gebruiken als headset voor de telefoonfunctie.
Dus audio vanuit de ipodfunctie werkt niet.
  #26  
Oud 30-06-09, 21:09
frumble frumble is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

Kan iemand me ook vertellen hoe ik mijn headset (bluetooth) zo kan instellen dat deze muziek en podcasts kan afspelen. Zie wel dan mensen het lukt met carkits enzo, maar nergens de uitleg hoe dit moet worden ingesteld.
  #27  
Oud 06-08-09, 11:23
mrbr mrbr is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard

[QUOTE=paljasken;295370]Na gisteren de nieuwe 3.0 software te installeren ging ik onmiddellijk alle functies uitproberen. Een van de leuke nieuwigheden is het bluetooth streamen van audio. Aangzien mijn autoradio het A2DP protocol ondersteunt moet dit vanaf nu lukken.
En dat doet het! Mijn iPhone was sowieso gekoppeld aan mijn autoradio (enkel voor gesprekken tot op heden).


Lijkt wat op mijn situatie: (andere merk autoradio - INNOVATEK IN-432BTS) muziek klinkt zeer mooi veel beter dan via een kabel, maar mijn bleutooth verbinding verbreekt na elke uit en aan zetten autoradio? (gebeurt niet met spraak!!)
Weet iemand hoe dat kan? dus steeds voor het weg rijden moet ik eerst mijn bleutooth paren ( A2DP protocol ) elke keer weer opnieuw??
TIP :zet - bij Instellingen - iPod= schud voor shuffle - uit! dat zorgde bij mij voor wat problemen.
  #28  
Oud 10-08-09, 16:10
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

..ik hoef niet iedere keer te pairen. Ben zeer tevreden.
__________________
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms
  #29  
Oud 05-09-09, 15:42
AartK AartK is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Moet je iets speciaals doen op de iphone/ipod functie?
Ik heb ergens een filmpje gevonden waar bij men zei dat je op het bluetooth knopje moet drukken bij de volume regelaar onder in je ipod applicatie. Ik heb daar geen bluetooth knopje zitten. Kan het zo zijn dat je alleen maar dat knopje ziet als je gepaired bent met een bluetooth device die ook A2DP heeft? Ik ben gekoppeld met een Garmin Nuvi en de telefoon functie werkt prima, ik krijg alleen geen muziek op die Garmin.
Dat zou jammer zijn want de Garmin kan wel via de autoradio gehoord worden.
  #30  
Oud 26-01-11, 11:19
Sorky71 Sorky71 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfetta Bekijk bericht
Ik heb mijn iphone sedert os 3.0 gekoppeld aan mijn Pioneer DEH-P65BT autoradio. Audio streaming gaat perfect via de radio, geen enkele klachten. Ik ben er ontzettend blij mee, eindelijk geen kabels meer. Als een gesprek binnenkomt mute hij de muziek en schakeld hij naar de telefoon over en na het gesprek keurig weer terug!! Geen enkele probleem met audiostreaming ... kan uren aan een stuk door luisteren!
Hoi Alfetta,

Goed om te horen dat jij louter goed ervaringen hebt.

Welk type/model carkit gebruik je bij de pioneer DEH-P65BT?
Ben nl dringend op zoek naar een goed werkend systeem om via bluetooth te bellen en ipod te luisteren.

ben benieuwd!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prepaid en streaming audio... Granny Smith iPhone algemeen 1 12-04-11 15:17
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio partyfart iPhone algemeen 25 15-12-09 11:30
Geen gewone audio meer na bellen met bluetooth jildert81 iPhone algemeen 0 04-10-09 20:25
Streaming audio en video cpootjes Archief 1 22-10-07 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:44.