Bluetooth Audio streaming verre van perfect met 3.0 software discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dit heb ik inderdaad wel moeten doen, ik moest hem echt weer helemaal opnieuw koppelen... heb je het wel echt voor de update gedaan......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dit heb ik inderdaad wel moeten doen, ik moest hem echt weer helemaal opnieuw koppelen... heb je het wel echt voor de update gedaan...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn toestel gekoppeld voor de update, toen dacht ik ontkoppeld en verwijderd, toen de update gedaan. En vervolgens weer gekoppeld (zeker weten zonder code, de eerste keer weet ik niet). Daarna voor de zekerheid een keer terug gebracht naar de fabrieksinstellingen. Direct daarna, zonder mijn toestel te hebben gekoppeld, de update naar 1,14a gedaan. Toen gekoppeld, weer zonder code... rarara hoe hij dat dan nog weet. Of dat ligt misschien aan m'n tellie... Heb hem daar ook laten vergeten.
Wat doe ik nu fout? |
|
|||
|
|||
ik zal anders morgen of overmorgen het nog wel even testen, of het echt over is bij mij! blijft alleen mooi weer dus weet niet of ik de fiets aan de kant zet om die warme auto in te gaan...
|
|
|||
|
|||
whaha... Het probleem is dus als je het mens wilt laten praten (je kan ook op de knop linksonder drukken als je haar wilt horen praten voor de volgende actie). Daarna zie je rechtsboven in het scherm een play-knop te voorschijn komen en gaat de ipod muziek beginnen. Daarna lukt het me niet meer om alleen het mens te horen praten.
|
|
|||
|
|||
Dat probleem heb ik ook!
Mijn phillips koptelefoon zou normaal audio moeten streamen, maar dat gebeurd dus niet. Alleen te gebruiken als headset voor de telefoonfunctie. Dus audio vanuit de ipodfunctie werkt niet. |
|
|||
|
|||
Kan iemand me ook vertellen hoe ik mijn headset (bluetooth) zo kan instellen dat deze muziek en podcasts kan afspelen. Zie wel dan mensen het lukt met carkits enzo, maar nergens de uitleg hoe dit moet worden ingesteld.
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=paljasken;295370]Na gisteren de nieuwe 3.0 software te installeren ging ik onmiddellijk alle functies uitproberen. Een van de leuke nieuwigheden is het bluetooth streamen van audio. Aangzien mijn autoradio het A2DP protocol ondersteunt moet dit vanaf nu lukken.
En dat doet het! Mijn iPhone was sowieso gekoppeld aan mijn autoradio (enkel voor gesprekken tot op heden). Lijkt wat op mijn situatie: (andere merk autoradio - INNOVATEK IN-432BTS) muziek klinkt zeer mooi veel beter dan via een kabel, maar mijn bleutooth verbinding verbreekt na elke uit en aan zetten autoradio? (gebeurt niet met spraak!!) Weet iemand hoe dat kan? dus steeds voor het weg rijden moet ik eerst mijn bleutooth paren ( A2DP protocol ) elke keer weer opnieuw?? TIP :zet - bij Instellingen - iPod= schud voor shuffle - uit! dat zorgde bij mij voor wat problemen. |
|
|||
|
|||
..ik hoef niet iedere keer te pairen. Ben zeer tevreden.
|
|||
|
|||
Moet je iets speciaals doen op de iphone/ipod functie?
Ik heb ergens een filmpje gevonden waar bij men zei dat je op het bluetooth knopje moet drukken bij de volume regelaar onder in je ipod applicatie. Ik heb daar geen bluetooth knopje zitten. Kan het zo zijn dat je alleen maar dat knopje ziet als je gepaired bent met een bluetooth device die ook A2DP heeft? Ik ben gekoppeld met een Garmin Nuvi en de telefoon functie werkt prima, ik krijg alleen geen muziek op die Garmin. Dat zou jammer zijn want de Garmin kan wel via de autoradio gehoord worden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Goed om te horen dat jij louter goed ervaringen hebt. Welk type/model carkit gebruik je bij de pioneer DEH-P65BT? Ben nl dringend op zoek naar een goed werkend systeem om via bluetooth te bellen en ipod te luisteren. ben benieuwd! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prepaid en streaming audio... | Granny Smith | iPhone algemeen | 1 | 12-04-11 16:17 |
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio | partyfart | iPhone algemeen | 25 | 15-12-09 12:30 |
Geen gewone audio meer na bellen met bluetooth | jildert81 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-09 21:25 |
Streaming audio en video | cpootjes | Archief | 1 | 22-10-07 23:30 |
|
|