//

Hij neemt niet consequent de juiste BT

Hij neemt niet consequent de juiste BT discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Door mijn werk gebruik ik mijn iPhone met veel verschillende BT carkits. Het valt mij op dat ik nog wel eens in de knoop kom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-01-10, 10:11
archiebunker archiebunker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard Hij neemt niet consequent de juiste BT

Door mijn werk gebruik ik mijn iPhone met veel verschillende BT carkits. Het valt mij op dat ik nog wel eens in de knoop kom met het gebruik. Ik ben naar een podcast aan het luisteren met een BT oortje, op dat moment gaat de telefoon, ik neem aan en vervolgens schakelt de telefoon over op geluid via de telefoon, ik moet dan de telefoon pakken en handmatig terug schakelen naar het oortje. Ander voorbeeld, ik heb verbinding met een BT carkit maar wil bellen met mijn iPhone (dus niet via de carkit) ik kies dus op de iphone voor BT bron de telefoon, hij beld ook keurig via de telefoon, ik hoor hem over gaan maar op het moment van verbinden schakelt hij over naar de BT carkit.

Soms loop ik op straat met mijn BT oortje in mijn jaszak, uitgeschakeld, ik beantwoord mijn telefoon, heeft het oortje hem over genomen. Wanneer ik echter in de auto zit met een uitgeschakeld oortje, telefoon gaat, krijg ik met geen mogelijkheid een verbinding met mijn oortje en blijft ie gewoon overgaan op de telefoon.

Om kort te gaan, hij geeft het geluid altijd weer op een bron die ik eigenlijk niet wil. Is dat een ding van de BT van de iPhone of doe ik iets niet goed?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard Badges niet op de juiste plaats Colpaert Ringtones en Wallpapers 0 12-04-10 17:21
Muziek: muziek speelt niet in juiste volgorde af laiphone Muziek, foto & video 8 06-11-08 20:59
Bellen/SMS/ lukt niet ondanks juiste instal-methode Raoul Duke Unlock [archief] 2 12-04-08 18:47
Gmail werkt niet, met juiste instellingen ash969 iPhone algemeen 11 29-03-08 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28.