Sms toch te zien in mijn beginscherm..?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn beginscherm is direct de gehele sms te lezen. Ik wil dit uiteraard niet en heb bij instellingen, algemeen, codeslot twee keer de pincode ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms toch te zien in mijn beginscherm..??
In mijn beginscherm is direct de gehele sms te lezen. Ik wil dit uiteraard niet en heb bij instellingen, algemeen, codeslot twee keer de pincode ingevoerd. Dit zou de oplossing moeten zijn. Maar... in het vervolgscherm verschijnt de optie 'toon deel van sms' niet. Het staat er simpelweg niet.
Dit probleem heeft zich spontaan voorgedaan, terwijl ik niets aan mijn instellingen had gewijzigd. Daarom heb ik inmiddels ook alle instellingen hersteld en de optie blijft niet zichtbaar. Iemand hier ideeen voor (telefoon niet gejailbreakt). Ik zou er erg blij mee zijn! Gr Annemarie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit kan toch gewoon heel simpel, via Instellingen > Algemeen > Berichten > Toon voorvertoning en deze uitzetten.. Of heb je dat al geprobeerd..
|
||||
|
||||
geprobeerd en dit werkt ;-)
|
|
|||
|
|||
Oh ja, dat is raar. Zag in eerdere berichten hierover dat het via codeslot moest gaan maar dit is veel makkelijker. Bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan ik ondanks jailbreak zien of mijn iphone gelockt is | sjouke | Overige providers Nederland | 0 | 04-01-11 13:35 |
iPhone 3G: Hoe kan ik zien of mijn iPhone gelockt is geweest? | Boele | Unlock | 10 | 29-10-10 20:19 |
iPhone laat mijn verbruik niet zien. | Pl0xs | iPhone algemeen | 0 | 12-10-10 14:22 |
SMS afzender niet laten zien | idoll | Archief | 1 | 18-02-09 15:09 |
SMS Notificatie Weghalen Bij Beginscherm | Bas Koole | Archief | 1 | 10-02-09 15:59 |
|
|