kan ik ondanks jailbreak zien of mijn iphone gelockt is discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zou graag willen weten of mijn telefoon gelockt is ja of nee. het gaat om een 3 G 8 gig. ik heb hem via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan ik ondanks jailbreak zien of mijn iphone gelockt is
ik zou graag willen weten of mijn telefoon gelockt is ja of nee.
het gaat om een 3 G 8 gig. ik heb hem via MP aangeschaft, en vorige eigenaar wist het eigenlijk niet. er zit nu een jailbreak op, maar draait niet lekker soepel. nou heb ik van dat hele jailbreak gebeuren geen kaas gegeten. ik heb zelf een 3Gs 32 gig off. simlock vrij. dus ja draait als een speer, misschien dat iemand mij hier het 1 en ander over kan vertellen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen tijd meer zien op mijn iPhone | mikevliemt | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-03-11 12:35 |
Na update 4.2 is mijn iPhone 3G gelockt. | pvermeer | iPhone algemeen | 1 | 19-01-11 22:29 |
iPhone 1e gen.: iPhone 2G 3.1.3 is gelockt kan niet updaten | Guest-20201028093429 | Unlock | 4 | 16-11-10 23:46 |
iPhone 3G: Hoe kan ik zien of mijn iPhone gelockt is geweest? | Boele | Unlock | 10 | 29-10-10 20:19 |
Hoe kan ik zien dat mijn UDID is geregistreerd? | memo06 | Ontwikkelen voor iOS | 13 | 17-04-10 19:16 |
|
|