Simkaart actief? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wordt je nieuwe simkaart actief als je hem in de telefoon stopt en aanmeld op het netwerk (zonder te bellen)....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaart actief?
Wordt je nieuwe simkaart actief als je hem in de telefoon stopt en aanmeld op het netwerk (zonder te bellen).
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat hangt wellicht van de provider af, maar meestal (voor de veiligheid) moet je de klantenservice bellen met het verzoek om de sim te activeren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op 14-01-11 wordt mijn nummerbehoud over gezet, en gaat mijn abbo in. Nu wilde ik alvast ff kijken, zonder te bellen, of ze mijn kaartje wel goed hebben geknipt. Zonder dat mijn abonnement al wordt gestart. Dus kan ik het kaartje erin stoppen om te zien of het werkt? |
|
|||
|
|||
Ja, dat kan.
Echter moet je dan gewoon niet je pincode van je simkaart invullen, want als je dat doet wilt ie zich aanmelden op het netwerk van je provider. Krijg je geen melding om een pincode in te vullen? Dan ziet je telefoon de simkaart niet en is ie dus niet goed geknipt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kaartje werkt, doordat de standaard pincode op 0000 staat start hij gewoon op en zag ik het netwerk van de KPN verschijnen.
Nu maar wachten tot volgende week vrijdag en goodbye T-Mobile. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! | leike | Unlock | 2 | 04-08-12 05:42 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
Simlock actief | joukeenstan | iPhone algemeen | 4 | 04-03-10 23:58 |
|
|