Simlock actief discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben na deze site doorverwezen voor mijn iphone probleem. Heb een probleem met me iPhone. Na de, waarschijnlijk, 3.0 update krijg ik een melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben na deze site doorverwezen voor mijn iphone probleem.
Heb een probleem met me iPhone. Na de, waarschijnlijk, 3.0 update krijg ik een melding dat simlock actief is. En dat is een geldige simkaart zonder pincode moet plaatsen om de iPhone te activeren. Wanneer ik dan op ontgrendel klik en mijn pin van me simkaart invoer moet ik me iPhone op de pc aansluiten en dan krijg ik de volgende foutmelding op itunes: http://i47.tinypic.com/5fqccm.jpg Ik kan me iPhone nu dus niet meer gebruiken. Hoe kan ik dit verhelpen? Laatst gewijzigd door WDS001; 04-03-10 om 19:48. Reden: edit knop gebruiken aub. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
is je telefoon van origineel simlockvrij.
zoniet heb je een probleem. op de afbeeldingen vraagt hij om een geldig simkaart gezien hij niet uit nederland komt maar uit amerika wordt je probleem alleen maar groter. |
|
|||
|
|||
Yep, moet amerikaans simkaart in om hem te unlocken, of afwachten tot de firmware wordt gekraakt en dat kan nog wel ff duren.
|
|
|||
|
|||
Joukeenstan
Hij geeft aan dat er een sim in moet zonder pincode En toch moet je de pincode invoeren dus dat klopt al niet. Haal eerst eens de pincode van je sim af desnoods met een andere telefoon. Kijk dan eens of Itunes hem wel accepteert. Eric |
|
|||
|
|||
Citaat:
En de pincode van me sim afhalen moet ik dus via een andere telefoon doen, zal dat morgen even uitzoeken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simlock Actief ?? Geen service ?? | m1chelle92 | Odido (T-Mobile) | 4 | 28-03-11 21:23 |
simlock actief | arie1961 | iPhone algemeen | 0 | 23-02-11 00:22 |
Simlock Actief melding om de haverklap | KillRoy1972 | iPhone algemeen | 6 | 20-04-10 18:59 |
simlock blijft actief | antwan | Archief | 3 | 21-01-10 08:58 |
Simlock actief | maarten_engelse | Archief | 3 | 25-12-09 18:09 |
|
|