Kan geen tijd meer zien op mijn iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iPhone 3G en ik heb een vraagje is ik hèb een bestand via cydia gedownload maar nu staat er de heletijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen tijd meer zien op mijn iPhone
Hallo, ik heb een iPhone 3G en ik heb een vraagje is ik hèb een bestand via cydia gedownload maar nu staat er de heletijd een tekst van exit safe mode maar nu kan ik de tijd niet meer zien dus mijn vraag is hoe krijg ik die tekst weg ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is toch best logisch als je problemen hebt sinds je dat bestand hebt gedownload, dat het aan hem ligt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan ik ondanks jailbreak zien of mijn iphone gelockt is | sjouke | Overige providers Nederland | 0 | 04-01-11 13:35 |
iPhone 3G: Hoe kan ik zien of mijn iPhone gelockt is geweest? | Boele | Unlock | 10 | 29-10-10 20:19 |
Hoe kan ik zien dat mijn UDID is geregistreerd? | memo06 | Ontwikkelen voor iOS | 13 | 17-04-10 19:16 |
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? | Anis | Muziek, foto & video | 0 | 09-09-09 00:53 |
Foto: Foto's staan op Iphone maar kan ze niet meer zien | gitano | Muziek, foto & video | 3 | 08-09-09 23:49 |
|
|