laptop gecrasht en alles kwijt, wat nu?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn laptop is gecrashd en hier stonden al mijn foto's ed op, hier had ik verder geen backup van gemaakt. Nu staan alle fotos ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
laptop gecrasht en alles kwijt, wat nu?!
Hallo,
Mijn laptop is gecrashd en hier stonden al mijn foto's ed op, hier had ik verder geen backup van gemaakt. Nu staan alle fotos nog wel in mijn fotoalbums op mijn iphone, iemand enig idee hoe ik deze er af kan halen? Alvast bedankt (gaat om ongeveer 1200 foto's) Mvg Erwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met iPhone folders kun je je foto bestanden via een PC in je Verkenner van Windows benaderen en de foto's eraf halen, geen jailbreak voor nodig.
iPhone Folders: bladeren door je iPhone met Windows Explorer - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
dit kan je helpen ; Foto's van iPhone naar pc
Even Googlen had je ook naar bovenstaande link gestuurd... Pas je ook even je profiel aan? Daar staat dat je geen iPhone hebt. |
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor de snelle reacties, ik ga het even proberen.
|
|
||||
|
||||
Iets is beter dan niets, maar...
foto's worden bij synchronisatie door iTunes "geoptimaliseerd" voor de iPhone (dus verkleind, tenzij je de foto's met de iPhone gemaakt had). Het zijn dus niet de hoge resolutie foto's die op je PC stonden...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: HELP! Iphone 4 gecrasht (zonder jailbreak), veel info kwijt | detim | Jailbreak | 1 | 04-03-11 21:36 |
alles kwijt na jailbreak? | rvoskes | Jailbreak | 4 | 19-10-10 10:00 |
Alles kwijt na downgrade iOS 4 naar 3.1.3, wat nu? | pizzle | iPhone algemeen | 3 | 27-08-10 21:44 |
Windows: Pc gecrasht, wat te doen nu met itunes? | borgqueenx | iTunes | 0 | 07-07-10 01:18 |
MacBook harde schijf gecrasht. Wat nu? | Marquez | Archief | 1 | 11-06-08 22:19 |
|
|