//

Alles kwijt na downgrade iOS 4 naar 3.1.3, wat nu?

Alles kwijt na downgrade iOS 4 naar 3.1.3, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen! Ik heb nogal een probleem (vrees ik). Ik heb zojuist een downgrade van iOS 4.0 naar iPhone OS 3.1.3 uitgevoerd op een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-10, 22:05
pizzle pizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard Alles kwijt na downgrade iOS 4 naar 3.1.3, wat nu?

Beste allen!

Ik heb nogal een probleem (vrees ik). Ik heb zojuist een downgrade van iOS 4.0 naar iPhone OS 3.1.3 uitgevoerd op een iPhone 3G. Ik heb een .ipws file met iTunes 9.2 (OSX 10.6) via alt-restore op de telefoon gezet.

Uiteraard heb ik voorafgaande aan deze actie een reservekopie gemaakt, maar deze kon niet worden teruggezet op omdat de iPhone OS 3.1.3 te oud was voor het bestand. De enige optie voor mij was dus om de iphone als nieuw te configureren. Helaas ben ik al mijn instellingen/foto's etc. kwijt (beperkt dankzij mobile me).

Mijn vraag:

Is er een mogelijkheid om de reservekopie die ik heb gemaakt terug te zetten op mijn iPhone? Of is deze voor altijd verloren en moet ik mijn iPhone opnieuw alles leren .

Ik heb comments gelezen bij de website waar ik de guide van heb gevolgd maar niemand had het over dit probleem. Op het iPhoneclub forum ben ik ook niet veel wijzer geworden, gezien alle "alles kwijt" posts daar konden worden hersteld vanaf een reservekopie.

gr. jp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-10, 23:18
pizzle pizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Beste allen,

Na het herstellen naar iOS 4 kon ik een back-up van een paar dagen terug selecteren, die er momenteel op wordt gezet. Dat probleem is dus opgelost. Maar is er echt geen manier om te downgraden zonder je gehele settings te verliezen?
  #3  
Oud 02-07-10, 00:02
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt nog wel wat gegevens terug vragen met wat tools. Gebruik daar google even voor. Maar instellingen terug zetten is niet mogelijk.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #4  
Oud 27-08-10, 20:44
Krab54's schermafbeelding
Krab54 Krab54 is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Hier hetzelfde!
Het is dus blijkbaar niet mogelijk te downgraden en al je gegevens via de normale weg terug te zetten?
Scheisse!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: downgrade naar iOS 4.2.1 Grazioso Jailbreak 8 04-04-11 17:08
Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had 020informatie iTunes 4 14-02-11 17:20
Alles kwijt na update naar iOS 4 Timgio iTunes 1 21-06-10 22:03
laptop gecrasht en alles kwijt, wat nu?! spoorlijncrosser iPhone algemeen 4 08-01-10 12:35
Alles kwijt na upgrade 1.1.1 naar 1.1.4 fideel Unlock [archief] 0 21-03-08 10:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:37.