//

Iphone 4 kapotte microfoon

Iphone 4 kapotte microfoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een Iphone 4, en die heb ik verzekerd bij Pro Assist. Helaas is de microfoon van mijn toestel kapot, wat wil zeggen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-11-10, 17:17
merijnvld merijnvld is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 55
Standaard Iphone 4 kapotte microfoon

Hoi,

Ik heb een Iphone 4, en die heb ik verzekerd bij Pro Assist.

Helaas is de microfoon van mijn toestel kapot, wat wil zeggen dat ik niet facetime kan bellen, niet op de luidspreker kan bellen. En met filmen neemt hij geen geluid op. Het normale bellen doet hij wel!!!

Nu kan ik hem via Pro Assist laten ophalen maar dan ben ik hem 2 tot 6 weken kwijt, en heb al veel verhalen gelezen dat sommige mensen hem zelfs langer kwijt zijn, en daar heb ik weinig zin in.

Weet iemand een zaak waar ik hem kan laten maken terwijl ik er op wacht of bijvoorbeeld een dag kwijt ben?

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-10, 16:18
flammy88 flammy88 is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: In een huis
Berichten: 188
Standaard

ik zou op google kijken voor winkels in jou buurt die dat doen
  #3  
Oud 09-11-10, 16:48
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

In De Meern zit een service center voor iPhones. Ik dacht dat hij Lelieveld heet. Misschien daar eens informeren.
__________________
If you've been seen fixing it, you will be blaimed for breaking it.
  #4  
Oud 09-11-10, 16:53
flammy88 flammy88 is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: In een huis
Berichten: 188
Standaard

vraag wel als het doet via een winkel om een bon en informeer naar hun garantie als de mix vervangen wordt
  #5  
Oud 06-12-10, 12:52
bonzoo bonzoo is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 26
Standaard

Ik heb vanmorgen mijn UK Iphone 4 onder garantie afgeleverd bij Lelieveld. Ook een probleem met de microfoon.
  #6  
Oud 19-12-10, 12:18
MP2011 MP2011 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

ook mijn microfoon is kapot van mijn 7 dagen oude iphone4, geeft alleen nogmaar ruis met bellen en ook bij opnemen van een memo, nu is hij al weg voor reparatie
22-12-2010 na een week een nieuwe telefoon gekregen (dus geen reparatie)

Laatst gewijzigd door MP2011; 22-12-10 om 19:35.
  #7  
Oud 19-12-10, 12:22
bonzoo bonzoo is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 26
Standaard

De mijne is keurig vervangen onder garantie bij Leliveld. Nette service ze zijn alleen telefonisch onbereikbaar en dat frustreerd soms
  #8  
Oud 19-12-10, 13:01
ludwigkempenaar ludwigkempenaar is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Winschoten
Berichten: 1
Standaard Defecte vervangende Iphone 4 (nu al derde reparatie bij Solid Vision)

Hallo,

Ook ik heb in november mijn Iphone 4 afgeleverd met defecte microfoon bij de Belcompany in Winschoten. Telefoon werd opgestuurd naar Solid Vision (kennelijk de reparatiepartij van Apple/T-Mobile).

Een week later kreeg ik een vervangend toestel terug, ze konden mijn toestel niet repareren. So far so good.
Bij thuiskomst kwam ik erachter dat 3G niet naar behoren functioneerde. Wel het 3G logo, maar komt geen dataverkeer op gang. Met een kruistest vastgesteld dat het vervangende toestel niet goed functioneert.

Terug naar de Belcompany, medewerker in de wacht bij T-Mobile... "nee u moet toch bellen naar Solid Vision". Daar te horen gekregen dat ook dit toestel maar gewoon moet worden opgestuurd..

Week later toestel terug met op het A4 "Geen defect kunnen vinden".
Weer naar huis en aan Itunes hangen, en inderdaad werkt nog steeds niet.

Maar met T-Mobile gebeld voor een nieuwe Sim (niet dat ik er vanuit zou gaan dat het zou werken, maar meer om alles uit te sluiten). ook die ontvangen en geen verschil. T-Mobile corrigeerde mij overigens toen ik zei dat ik van Solid Vison een nieuw toestel had gekregen, nee dat is een "Refurbished exemplaar". Dat maakt het extra pijnlijk in mijn beleving..

Weer terug naar de Belcompany winkel, weer gebeld met Solid Vision. En maar weer opgestuurd. Na aandringen zou men dan wel een duurtest met het toestel gaan doen.

Dus nu voor de derde keer gaat een toestel op weg naar Solid Vision. En liep ik de winkel uit met alleen een Simkaart. Ga er vanuit dat ik dit jaar geen toestel meer terug zie. En heb er ook geen vertrouwen in dat hij dit keer wel goed is. Ook aan de telefoon bleef Solid Vision stellig volhouden dat het toestel volledig in orde was en voldeed aan alle specs.

Zo te lezen zijn er meer mensen die in dit soort trajecten zitten. Tips/adviezen zijn welkom. De lol is zo snel van de Iphone af..

Groet en alvast dank,
Ludwig Kempenaar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Kapotte iPhone zonder DFU. Hacktivatie The Unbelievable Jailbreak 3 30-03-11 19:10
Nieuweling en kapotte Iphone rbaas iPhone algemeen 3 24-06-10 15:33
kapotte iphone ontvangen sharmena iPhone algemeen 2 06-05-09 15:23
kapotte Iphone en dan... verkerk iPhone algemeen 29 25-10-08 03:57
Prijsschatting kapotte iPhone Pejee Koopinformatie Nederland 8 14-07-08 17:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:23.