//

Het grote: Sinds update 4.3 ben ik F*CKD topic!

Het grote: Sinds update 4.3 ben ik F*CKD topic! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Munkel Juist Tom uit Heemskerk, die weet echt wel waar hij over praat.....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-04-11, 06:57
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

@Munkel


Juist Tom uit Heemskerk, die weet echt wel waar hij over praat..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-04-11, 12:41
appiebonis appiebonis is offline
• iOS 8.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: dongen
Berichten: 1
Standaard

Safari werkt niet meer, geen apps meer te installeren of te updaten, na update iphone 3gs naar 4.3.

Misschien wachten op de volgende update?
  #23  
Oud 04-04-11, 17:56
Munkel Munkel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Nergens
Berichten: 60
Standaard

Nu de JB uit is voor 4.3.1 is dit probleem dan op te lossen? hoor het graag van een kenner
  #24  
Oud 08-04-11, 21:19
mraddicted mraddicted is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

hallo.

inderdaad een bekend probleem.
Hier nog 1.

Ik wilde mijn telefoon updaten naar OS 4.3.1.
Ik probeerde het in recovery en dfu mode, maar niets werkt.
Hij kwam niet meer uit de recovery mode, en Itunes blijft de foutcode 1611 weergeven.
Via Tiny Umbrella kom ik weer in mijn telefoon en hij werkt gelukkig weer.
Ik was ook bang dat hij bricked was. Ben inmiddels wel 4 uur verder en de update is nog niet gelukt.
Itunes blijft de foutcode 1611 geven.
Door veel lezen ben ik er achter dat eerst de jailbreak er af moet. (?) voor je hem kun updaten naar 4.3.
Geen idee hoe. De tips leiden allemaal tot de recovery mode maar dat is nou net hetgeen wat niet werkt.

Het lukt mij dus niet om te updaten naar 4.3.
  #25  
Oud 09-04-11, 21:06
Guest-201204012146
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

als je tiny umbrella gebruikt om te updaten etc. moet je bij het tabblad advanced het vinkje weghalen van ''set hosts to cydia'' en daarna tiny umbrella afsluiten.

Daarna itunes starten, je iphone er aan leggen, en gewoon normaal updaten...
  #26  
Oud 12-04-11, 20:51
leek02 leek02 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard

Hoi iedereen! Graag wat raad/hulp:

Watskeburt? : 3GS 4.3.1. gps problemen (vaak enkele kilometers mis, vindt geen gps-lock bij apps zoals avertinoo en wikango) + wi-fi problemen (ik moet bijna 2 meter bij m'n router gaan staan in huis om 3 streepjes te zien, andere kamer helemaal geen signaal meer)

Oplossing: geen... ik heb alles gereset, zonder resultaat, het probleem is er nog steeds.

Weet iemand een oplossing a.u.b.?
Alvast super bedankt!
  #27  
Oud 14-04-11, 12:15
Munkel Munkel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Nergens
Berichten: 60
Standaard

Mensen hier helpen niet... helaas had wel wat meer verwacht van dit iPhone forum. Je kan je probleem zo vaak posten als je wilt, zodra iemand de oplossing weet dat kome ze niet meer op dit forum, dus zal je de oplossing ook nooit weten
  #28  
Oud 16-04-11, 16:17
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munkel Bekijk bericht
Mensen hier helpen niet... helaas had wel wat meer verwacht van dit iPhone forum. Je kan je probleem zo vaak posten als je wilt, zodra iemand de oplossing weet dat kome ze niet meer op dit forum, dus zal je de oplossing ook nooit weten
Je kan wel zo gaan doen, maar dan helpt helemaal niemand je meer. Als je nou eerst eens vertelt wat je allemaal hebt gedaan en welke programma's je hebt gebruikt, wat voor foutmeldingen je kreeg, etc.

Moet een hulpadvies zijn gebaseerd op gebakken lucht of op geconstateerde feiten? Zelf een beetje meewerken kan geen kwaad, voordat je zo van de toren begint te blazen.
__________________

  #29  
Oud 16-04-11, 18:30
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Als je het topic nou even een beetje gelezen hebt dan had je een hint op kunnen pikken. Hij meldt dat ie het in een ander topic aan bod had laten komen. Kleine moeite om dan even in z'n profiel te neuzen. Met 54 berichten is dat ook vrij snel gedaan (met name omdat er veel in een paar topics wordt gepost). Dan kom je al snel bij de volgende topics terecht met info waar je emmer van overloopt:
- http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ut-1015-a.html
- http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...a-crash-2.html (weliswaar van een ander)
- http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...11-gelukt.html

Het feit dat alles nogal doodloopt is heel erg frustrerend, vooral wanneer je ook niet zo erg veel van de materie snapt. Z'n reactie is dan ook heel erg begrijpelijk maar wellicht dat ie misschien nu ook wel tot besef kan komen dat er wellicht geen oplossing voor z'n probleem is of het ding gewoon naar een reparateur moet brengen die 'm zou kunnen helpen (maak daar dan afspraken over als in no cure no pay).
  #30  
Oud 16-04-11, 20:26
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ppl Bekijk bericht
Als je het topic nou even een beetje gelezen hebt dan had je een hint op kunnen pikken. Hij meldt dat ie het in een ander topic aan bod had laten komen. Kleine moeite om dan even in z'n profiel te neuzen. Met 54 berichten is dat ook vrij snel gedaan (met name omdat er veel in een paar topics wordt gepost). Dan kom je al snel bij de volgende topics terecht met info waar je emmer van overloopt:
- http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ut-1015-a.html
- http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...a-crash-2.html (weliswaar van een ander)
- http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...11-gelukt.html

Het feit dat alles nogal doodloopt is heel erg frustrerend, vooral wanneer je ook niet zo erg veel van de materie snapt. Z'n reactie is dan ook heel erg begrijpelijk maar wellicht dat ie misschien nu ook wel tot besef kan komen dat er wellicht geen oplossing voor z'n probleem is of het ding gewoon naar een reparateur moet brengen die 'm zou kunnen helpen (maak daar dan afspraken over als in no cure no pay).
Ja ja, dus als ik het goed begrijp moet degene die wilt helpen zelf research gaan doen en in zijn andere threads gaan zoeken om het probleem helder te krijgen? Apart.
  #31  
Oud 16-04-11, 21:02
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Dat citaat had niet gehoeven, de post staat net boven je. Scheelt weer een lap tekst.

Het punt was dat je inderdaad eerst zelf research moet doen, vooral als je iemand gaat lopen beschuldigen dat ie hoog van de toren staat te blazen. Nu doe je namelijk niet meer en minder dan hetgeen je de ander van beschuldigd: hoog van de toren blazen. Zoals ik al zei is het maar een kleine moeite en iets wat je onder de term "behulpzaam" kunt scharen. Jammer dat het dan weer op zo'n manier moet want het enige wat je nu bereikt hebt is het dubbel onderstrepen van z'n post dat men hier niet behulpzaam is. Ik vind het dan ook zeker niet apart dat de helpende kant ook enige moeite doet. Wat ik wel apart vind is dat de helpende kant verwacht dat de hulpbehoevende maar springt wanneer de helpende kant dat wil en zoals de helpende kant dat wil.

Overigens heeft ie wel een punt wat betreft oplossingen. Zodra mensen er eentje hebben melden ze dat ze de oplossing al gevonden hebben en zie je ze niet meer. De daadwerkelijke oplossing wordt dan nooit gepost en daar heeft een ander dus niets aan. Dat is echter niet specifiek voor dit forum, dat gebeurd overal en is erg frustrerend als je een oplossing zoekt maar niets vindt.
  #32  
Oud 17-04-11, 09:08
fisherman fisherman is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard

Ik heb siinds kort ook problemen met mijn 3GS. Sinds de update naar 4.3.2 (vanaf 4.2) start geen enkele app (buiten standaard apple apps) meer op. Iemand die dit tegen gekomen en is heeft weten op te lossen?
  #33  
Oud 17-04-11, 11:16
gokbaas gokbaas is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munkel Bekijk bericht
Mensen hier helpen niet... helaas had wel wat meer verwacht van dit iPhone forum. Je kan je probleem zo vaak posten als je wilt, zodra iemand de oplossing weet dat kome ze niet meer op dit forum, dus zal je de oplossing ook nooit weten

Hi kun je me uitleggen wat er precies is gebeurt???
meschien kan ik je helpen met de nadruk meschien!!!
verwacht niet gelijk een reactie maar als je mij duidelijk omschrijf wat je gedaan hebt komen we er meschien wel uit.

grtjs Gokbaas
  #34  
Oud 18-04-11, 11:06
jasp3r7 jasp3r7 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

Net de update 4.3.2 gedaan en gelijk zijn alle namen bij mijn nummers weg. bijvoorbeeld bij berichten krijg ik nu het nummer te zien in plaats van de naam die hij het nummer hoort,zwaar irritant dus.

Al mensen die een oplossing weten?

bedankt
  #35  
Oud 18-04-11, 11:31
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasp3r7 Bekijk bericht
Net de update 4.3.2 gedaan en gelijk zijn alle namen bij mijn nummers weg. bijvoorbeeld bij berichten krijg ik nu het nummer te zien in plaats van de naam die hij het nummer hoort,zwaar irritant dus.

Al mensen die een oplossing weten?

bedankt
Je contacten opnieuw synchroniseren?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #36  
Oud 18-04-11, 11:57
jasp3r7 jasp3r7 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

al gedaan, maar werkt ook niet.
  #37  
Oud 18-04-11, 12:25
lunamax lunamax is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

He Munkel ik had ook problemen met nieuwe update, kreeg steeds een error, ben daarna naar mijn zwager gegaan en op zijn computer itunes gezet, en zonder [problemen werd de software geinstalleerd. Het schijnt dat er op je eigen computer een bestandje blijft staan waardoor je die error krijgt. Probeer het maar ik weet zeker dat het lukt.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Gr ron
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote Highscore-topic Kenanus iPhone Games 187 25-03-13 12:10
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 16:19
Het grote Push Topic tbeumer@ iPhone algemeen 2 15-08-08 23:52
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:36.