Iphone blijft meerdere malen vast zitten ook na RESET discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hi hellies, Ik heb een iphone 3g 16gig die steeds vast zit heb hem downgrade naar 3.1.3 na herstel krijg ik fout code 1015 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone blijft meerdere malen vast zitten ook na RESET
hi hellies,
Ik heb een iphone 3g 16gig die steeds vast zit heb hem downgrade naar 3.1.3 na herstel krijg ik fout code 1015 en gebruik ik tinyumbrella en het was gelukt, vervolgens wou ik hem naar 4.1 upgrade en weer 1015 en weer tinyumbrella, vervolgens zit ie steeds vast bij appel teken, weer in DFU mode en weer geprobeerd en weer geprobeerd met ireb met ibrick en andere dergelijke apps, nada niks helpt elke keer blijft ie vast zitten. Vervolgens heb ik hem geupdate naar de nieuwste update dat zonder problemen gelijk lukte naar 4.2.1 ofz. en weer zit ie vast bij het appeltje. Kan iemand mij a.u.b helpen met dit probleem. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
pff niemand?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Blijft vast zitten bij apple logo HELP!! | IPHONE² | iPhone algemeen | 1 | 22-12-10 23:58 |
iPhone 3G: Iphone blijft in boot loop zitten na crashende unlock | tj2307 | Unlock | 1 | 01-10-10 14:53 |
iPhone en ik zitten Vast | TellMe | iPhone algemeen | 2 | 15-07-10 10:00 |
Windows: iTunes back up. Contact zitten daar ook in? | Chrisl | iTunes | 4 | 21-06-09 23:39 |
iphone blijft in recovery zitten | vanrumst | Unlock [archief] | 8 | 10-12-07 09:31 |
|
|