Geluid wil niet meer aan (zonder oordoppen) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, IK heb zonet mijn iphone in een toestel gestoken zodat het muziek via boxen kon afspelen , maar nu ik het er heb uitgehaald ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid wil niet meer aan (zonder oordoppen)
hallo,
IK heb zonet mijn iphone in een toestel gestoken zodat het muziek via boxen kon afspelen , maar nu ik het er heb uitgehaald kan ik zonder die boxen geen geluid meer laten afspelen( beltonen, ... werken nog wel) wat moet ik doen om dit te herstellen ?? Ik dank u op voorhand |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Proberen opnieuw de iPhone in de dock te steken, en deze er opnieuw met beleid en vol voorzichtigheid eruithalen?
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone geen geluid + gaat niet meer aan zonder kabel | Sli | iPhone algemeen | 3 | 12-02-11 11:16 |
Iphone 4: Vrijwel geen geluid meer uit oordoppen | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 2 | 29-11-10 20:22 |
Iphone wil niet meer aan !!! | Timbaland | iPhone algemeen | 2 | 17-09-09 20:04 |
Wil niet meer aan | pipo-1998 | Archief | 3 | 25-08-09 19:30 |
iPhone wil niet meer aan! (Categories) | -GJ- | Jailbreak apps en thema's | 2 | 20-06-09 01:20 |
|
|