Iphone wil niet meer aan !!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) help, me accu was leeg, dus me iphone viel vanzelf uit, maar nu ik m aansluit op de stopcontact gebeurt er helemaal niks, 5 min ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone wil niet meer aan !!!
help, me accu was leeg, dus me iphone viel vanzelf uit, maar nu ik m aansluit op de stopcontact gebeurt er helemaal niks, 5 min gewacht en hij wil niet meer aan. help!! heb m pas 3 dagen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
5min is ook wel wat kort in zo'n geval. Wacht desnoods een uur, en probeer af en toe even een reset om te kijken of er iets gebeurt (batterij icoon danwel start van iPhone). Restart doe je door home+power ingedrukt te houden voor zo'n 10 seconden.
|
|
|||
|
|||
sorry je hebt gelijk, was n beetje zenuwachtig omdat ik m net pas heb . heb die restart gedaan en zie ik een batterij in beeld. gelukkig!!.
kan slotje op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!! | Trandy | iTunes | 12 | 22-12-10 00:10 |
Iphone chinese kloon wil niet meer aan | carolateunissen | iPhone algemeen | 17 | 22-06-10 04:06 |
Wil niet meer aan | pipo-1998 | Archief | 3 | 25-08-09 19:30 |
iPhone wil niet meer aan! (Categories) | -GJ- | Jailbreak apps en thema's | 2 | 20-06-09 01:20 |
iphone gaat niet meer aan, restoren wil niet. | Virginia | Archief | 3 | 19-10-08 18:01 |
|
|