iTunes back up. Contact zitten daar ook in? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeie avond, sinds er geen mod of admin meer online is, vraag ik het hier maar even. Ik las hier gister ergens dat je contacts ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTunes back up. Contact zitten daar ook in?
Goeie avond, sinds er geen mod of admin meer online is, vraag ik het hier maar even.
Ik las hier gister ergens dat je contacts niet worden meegenomen bij een reservekopie in iTunes. Dit zou dus betekenen dat als ik een dezer dagen naar 3.0 overga, ik al mijn contacten kwijt ben. Klopt dit? En zo ja, is hier een oplossing voor? Of is het een broodje aap verhaal en worden mijn contacts strax gewoon bij 3.0 erop gezet?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Net van Michael gehoord dat ze wel gewoon over gezet worden, maar als iemand anders hier er andere ervaringen mee heeft dan hoor ik dat graag natuurlijk...
|
|
|||
|
|||
ik ben vrijdag overgegaan op 3.0 en had al mijn smsjes, contacten, foto's ed nog! Dus ik zou me daar geen zorgen over maken, ook de inlogcodes voor Wi-Fi netwerken had hij onthouden
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dan is er toch een bepaalde Mod verkeerd ingelicht...
Dank jullie wel voor de reacties |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
Iphone blijft meerdere malen vast zitten ook na RESET | sefu11 | iPhone algemeen | 1 | 18-04-11 12:44 |
back up itunes | machosus | iTunes | 0 | 10-03-11 13:21 |
back up van 3G ook op 2G zetten | jordiavp | iTunes | 5 | 25-12-09 18:10 |
Mac OS X: Itunes 7.7 library back up | Vonny | iTunes | 4 | 19-08-08 11:01 |
|
|