Itunes 7.7 library back up discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone'rs, ik heb voor een vriend, die per ongeluk (zoals velen) via Itunes de 2.0 versie heeft gedowload, zijn iphone terug pratende gekregen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Itunes 7.7 library back up
Beste Iphone'rs,
ik heb voor een vriend, die per ongeluk (zoals velen) via Itunes de 2.0 versie heeft gedowload, zijn iphone terug pratende gekregen via deze link... Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl (lees onder foutmelding 6) Ik werk met apple en heb dus alles op de voet gevolgd en itunes 7.5 gedowload, daarvoor moest ik in mijn itunes labrary de folder hernoemen naar 'backup'. Nu, daar staat al mijn muziek in die ik in het verleden zowel aangekocht als gewoon van cd heb ingeladen op. Als ik nu itunes 7.5 open (ik heb ondertss de naam 'backup terug hernoemt naar 'itunes library') geeft hij de melding dat deze folder is aangemaakt met een nieuwere versie. Logisch lijkt me dan dat ik itunes moet updaten naar 7.7... Of is er een andere mogelijkheid zodat ik mijn muziek netjes terug in de lijst krijg? Bedankt voor jullie reactie, Iwan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iemand al een idee?
Moet ik mss gewoon terug itunes 7.7 installeren en de map die ik als 'backup' heb hernoemt terug origineel 'itunes library' noemen? |
|
|||
|
|||
Je zult moeten updaten naar 7.7 anders herkent iTunes zijn library niet. Ik zou voor de zekerheid eerst even een back-up maken van de itunes library door deze te kopiëren.
|
|
||||
|
||||
de orginele terug backup noemen en pas terug openen in 7.7
met 7,5 te instaleren zal itunes een nieuwe ilibrary aanmaken en heb je geen problemen
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 19-08-08 om 10:08. |
|
||||
|
||||
Ok nu weet ik wat ik juist moet doen...
Bedankt voor jullie reactie ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library | NoWayOut | iTunes | 0 | 01-03-11 19:56 |
PC opnieuw geinstalleerd - iTunes library verdwenen? | KiMZz | iTunes | 4 | 24-11-09 16:37 |
itunes library backup | EldertV | iTunes | 3 | 08-06-09 12:28 |
Mac OS X: iTunes Library (Damaged) | Gilliam | iTunes | 1 | 10-01-09 18:37 |
Windows: iTunes Library probleem | Robert M. | iTunes | 6 | 25-04-08 18:12 |
|
|