//

Contacten overzetten naar handsfree kit

Contacten overzetten naar handsfree kit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vorige week ben ik in het bezit van een Iphone 4 en uiteraard van alles aan het uitproberen. Kom hier en daar wat zaken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-05-11, 11:01
vangoor vangoor is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard Contacten overzetten naar handsfree kit

Sinds vorige week ben ik in het bezit van een Iphone 4 en uiteraard van alles aan het uitproberen. Kom hier en daar wat zaken tegen, die niet zo handig zijn, maar kunnen wel opgelost worden. Importeren van mailadressen als je Windows Live Mail gebruikt, lukt niet. Moet deze adressen eerst overzetten naar mijn gmail account en dan schijnt het wel te gaan. Maar waar ik meer last van heb, is dat in mijn auto een Pioneer systeem met handsfree mogelijkheid is ingebouwd. Via Bluetooth kan ik mijn Iphone4 keurig koppelen, maar een transfer van het telefoonboek (contacten) wordt niet uitgevoerd. Bij mijn vorige toestel, geen Iphone, had ik de mogelijkheid om de concacten via Bluetooth naar de Pioneer installatie te sturen, maar die optie kan ik op de Iphone niet vinden. Klopt dit of zie ik iets over het hoofd.
Graag een reactie.
Met vr.gr.

Gerrit
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-05-11, 11:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De iPhone heeft niet alle gebruikelijke Bluetooth profiles die andere GSM-toestellen wel hebben.

Maar de iPhone ondersteund wel het Phone Book Access Profile (PBAP), bij mij tenminste. Ik kan zonder problemen met Bluetooth mijn contacten overzetten naar een Navigon navi apparaat in de auto.

Ik denk dus dat het probleem bij Pioneer ligt en niet in de iPhone.
  #3  
Oud 25-05-11, 11:12
vangoor vangoor is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

Dank voor deze snelle reactie. In mijn Pioneer menu zijn de twee opties van auto phonebook transfer 'latent' en op de een of andere manier pakt hij de contacten dus niet. Bij mijn vorige mobiele telefoon, Sony Ericsson, kwam dat ook voor, maar toen kon ik de contacten via bluetooth naar de Pioneer overzetten. Opnemen kan ik nu in ieder geval wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.