Iphone 3g doet niks.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een tijdje geleden een Iphone 3g van een vriend gekocht. Hij zei dat de Iphone niet goed werkte dus heb ik er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g doet niks..
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden een Iphone 3g van een vriend gekocht. Hij zei dat de Iphone niet goed werkte dus heb ik er een klein bedrag voor betaald. Als ik de iphone aanzet krijg ik direct een melding dat de iphone moet worden verbonden met itunes. ( zoals bij een nieuwe iphone, eerste keer met itunes verbinden) Als ik de iphone dan heb hersteld krijg ik de volgende melding: De iphone die u probeert te activeren heeft geen simkaart ontkoppel alstublieft uw iphone en plaats een simkaart Ik doe er dan mijn eigen t-mobile simkaart in zonder sim pin en dan krijg ik meteen weer een scherm met het itunes logo en een stekkertje ( verbind met itunes) Dan krijg ik de boodschap: De simkaart in dezeiphone wordt niet ondersteund (enz enz enz) Wat is er nu aan de hand, de iphone is gewoon simlock geblokkeerd toch? Hoe kan ik deze unlocken, ik weet niet welke firmware of wat dan ook er op staat... Help mij a.u.b Met vriendelijke groet, Jan Laatst gewijzigd door J.A.N; 26-01-11 om 15:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kun je wel in je Iphone zelf komen?
Je zou dan kunnen kijken welke firmware je hebt en vervolgens via de Wi-Fi verbinden kunnen jailbraken met Ultrasn0w. |
|
|||
|
|||
nee dat is juist het probleem. Ik kan er niet inkomen, ik kan er ook geen andere firmware opzetten via itunes.. Ik heb verschillende fw's geprobeerd maar elke keer krijg ik een andere foutmelding..
|
|
||||
|
||||
welke foutmeldingen komen er dan?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze niet opgeschreven maar uit het hoofd geloof ik 1600..
|
|
|||
|
|||
Gebruik je de originele firmware? Probeer anders is een custom firmware..
|
|
|||
|
|||
ok download TinyUmbrella of recboot (gewoon zoeken bij google). Als je voor TU hebt gekozen dan verbind je je iPhone/iPod en dan links boven klik je op je iPhone/iPod. Dan zie je rechts boven in een knopje staan met "Exit Recovery" klik hierop je iDevice gaat nu opnieuw opstarten en vervolgens het probleem proberen te patchen. Hierna start de iPhone vanzelf opnieuw op. Wanneer het proces is gelukt krijgt u toegang tot u SpringBoard. Als u voor Recboot kiest start u Recboot op en klikt u op "exit Recovery", vervolgens wordt er een cmd geopend met daarin het proces van het uit de recovery mode kicken. Ook hierbij gaat uw iPhone automatisch patchen. Las dit proces gelukt is krijgt u ook toegang to uw SpringBoard.
Ik zelf kies liever voor TU omdat je dan ook gelijk je SHSH Bolbs can saven en het programma ze automatisch doorstuurt naar Cydia |
|
|||
|
|||
tnx, Ik zal dit proces proberen. Zal laten weten of het gelukt is of niet.
|
|
|||
|
|||
Misschien een heel gek idee maar je kan die vriend toch vragen welke provider hij gebruikte??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, ben druk bezig met de studie op het moment. Zal t zsm proberen en laten weten of het is gelukt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bovenstaand geprobeerd met TU. Exit recovery is gelukt, maar nog steeds melding: de iphone die u probeert te activeren heeft geen simkaart...
Dit probleem is ontstaan toen Tomtom actief was. Daarna heb ik mbv itunes met 4.3 geprobeerd te herstellen. Tot het allerlaatste stukje ging het goed, maar daarna bleef deze haken. Daarna TU > exit recovery gedaan en nu melding met simkaart. |
|
|||
|
|||
hallo jongens ik heb ook een probleem met mijn iphone 3gs ik heb laatst mijn code veranderd van de beginscherm alleen heb ik hem weer vergeten dus heb ik mijn iphone helemaal geblokeert er staat nu dit op mijn iphone: iPhone is geblokeert verbind met iTunes probleem is nu ik heb mijn pc helemaal gereset dus backup van mijn iphone is niet meer op de pc iTunes was ook helemaal verwijderd ik had het opnieuw geinstaleerd maar had geen backup van mijn iphone gemaakt en nu weet ik niet hoe ik hem kan ontgrendelen en als ik hem ook nog aansluit op iTunes dan geeft hij de volgende melding: Itunes kan geen verbinding tot stand brengen met de IPhone, omdat deze met een toegangscode is beveiligd. Umoet uw toegangscode opd de iPhone invoeren voordat deze met iTunes kan worden gebruikt. ik kan geen code op mijn iphone toetsen alleen noodgelval bellen
Ik wil hem sturen naar mijn verzekering maar ben bang dat mijn verzekering vervalt omdat ik hem heb gejailbraket ik heb veel op internet gezocht maar kon nix vinden dus kan iemand mij asjeblieft helpen?? alvast bedankt PS. DFU heb ik ook al geprobeert lukt niet |
|
|||
|
|||
je kan hem herstellen, maar dan ben je wel alles kwijt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone doet niks | Rodney-s | iPhone algemeen | 45 | 11-06-10 18:10 |
Iphone doet niks meer | rubenvdw | iPhone algemeen | 3 | 06-11-09 20:13 |
iphone doet niks | speedyxx | iPhone algemeen | 9 | 06-07-09 14:18 |
Iphone doet NIKS meer HELP | niickx | Archief | 1 | 26-07-08 20:53 |
Iphone doet niks meer | Stoeprand | Archief | 6 | 21-07-08 14:01 |
|
|