Iphone doet niks discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goedendag ik zet net me iphone aan en krijg dit scherm wat is dit ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone doet niks
goedendag ik zet net me iphone aan en krijg dit scherm wat is dit ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dat is normaal gesproken een lege accu, die een minuut of 10 nodig heeft om 'door te starten'.
|
|
|||
|
|||
geen stroooooom meer ff aan de lader
|
|
|||
|
|||
hij hang aan de lader maar als ik dan op start button drukt gebeurt er niks
|
|
|||
|
|||
minuut of 10 wachten en nog keer proberen
|
|
|||
|
|||
heb ik al zovaak geprobeerd
en als ik hem dfu mode heb en dan komt appel log en dan rond draaibalkje en dan wordscherm zwart Laatst gewijzigd door Timmeh_; 06-05-10 om 18:14. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
iphone uit zetten, homeknop ingedrukt houden (die onderaan het scherm) en dan aan de computer hangen met usbkabel, wat gebeurd er dan?
|
|
|||
|
|||
dan herkent itunes en de iphone en kan herstellen dan staat er iphone op herstel voorbereiden en dan wit scherm en dan appel loge en dan gaat ie laden onder balke rondje en dat gaat ie uit gr rodney
|
|
|||
|
|||
dit is echt gewoon een lege accu, gebruik je een originele lader.
hou hem aan de stroom voor mijn part een halve dag |
|
|||
|
|||
orginele adaptar heb ik maar komt het batterijtje da voller op het beeld ?
lees ook dat ziphone werkt ? Laatst gewijzigd door Timmeh_; 06-05-10 om 18:14. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
nee zodra hij de batterij genoeg opgeladen is springt hij gewoon naar je lockscreen
en kun je hem gewoon weer gebruiken dus hou hem net zo lang op de lader |
|
|||
|
|||
oke wand herstellen wil hij ook niet
maar hij geeft geen stekkertje in beeld Laatst gewijzigd door Timmeh_; 06-05-10 om 18:15. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
tijdens het opladen moet je die foto zien die je genomen hebt maar eronder een stekkertje moet zichtbaar zijn anders effe je oplaadconnector op je iphone schoonmaken
|
|
|||
|
|||
nee die word niet weergeven hoe kan dat schoonmaken ?
|
|
|||
|
|||
schoonblazen en of met wattenstaafje
|
|
|||
|
|||
gedaan maar geen resultaat
iphone gaat alleen aan via usb of de oplader en dat het rode batterijtje Laatst gewijzigd door Timmeh_; 06-05-10 om 18:15. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
Gewoon geduld hebben. Weer niet welke softwareversie je draait, maar in OS 4 beta zit in ieder geval een dikke bug bij een lege batterij. Gewoon aan het stroom laten hangen.
|
|||
|
|||
maakt nie uit of het stekkertje er niet staat
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 06-05-10 om 23:00. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
ik krijg me iphone niet hersteld heb alle programmas al geprobeerd niks lukt krijg de iphone niet in dfu mode wand de sleepbutton is stuk hier bij ook een filmpje
YouTube - Iphone kan ik niet meer herstelen |
|
|||
|
|||
niemand ? die het weet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g doet niks.. | J.A.N | iPhone algemeen | 14 | 24-05-11 18:44 |
Iphone doet niks meer | rubenvdw | iPhone algemeen | 3 | 06-11-09 20:13 |
iphone doet niks | speedyxx | iPhone algemeen | 9 | 06-07-09 14:18 |
Iphone doet NIKS meer HELP | niickx | Archief | 1 | 26-07-08 20:53 |
Iphone doet niks meer | Stoeprand | Archief | 6 | 21-07-08 14:01 |
|
|