Computer herkent iphone niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn itunes herkent mijn iphone wel, maar mijn computer herkent hem niet meer als fotocamera. Ik kan dus wel muziek op mijn iphone zetten via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Computer herkent iphone niet meer
Mijn itunes herkent mijn iphone wel, maar mijn computer herkent hem niet meer als fotocamera. Ik kan dus wel muziek op mijn iphone zetten via mijn itunes,
maar geen foto's van de iphone naar de computer omdat die de iphone simpelweg niet meer herkent. Bij 'deze computer' staat hij ook niet. Ik heb al en reboot van de iphone en computer gedaan, maar helpt niet. Weet iemand of het aan mijn iphone of computer ligt? En wat moet ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iTunes opnieuw installeren? Dat zou miss. de drivers updaten, heeft bij mij ook eens gewerkt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als alle foto 's en video's van de iPhone verwijderd zijn , neem dan terug een foto met de iPhone. Sluit nu terug de iPhone aan met de USB kabel en alles zou weer moeten werken !!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
computer herkent iphone niet. | Menno0 | iPhone algemeen | 1 | 07-09-10 19:28 |
computer herkent de iphone niet meer | tatoe | iPhone algemeen | 3 | 15-05-10 08:00 |
Computer herkent iPhone niet | omdathetmoet | iPhone algemeen | 13 | 26-06-09 10:21 |
computer herkent i-phones niet meer , i-tunes wel | sylviavdo | iPhone algemeen | 16 | 09-11-08 01:05 |
Iphone niet meer herkent door computer | Frank88 | Unlock [archief] | 1 | 29-01-08 14:34 |
|
|