//

computer herkent iphone niet.

computer herkent iphone niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds een paar dagen heb ik het probleem dat als ik mijn iphone 3g met de USB aan de computer doe, dat de computer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-10, 19:03
Menno0 Menno0 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 14
Standaard computer herkent iphone niet.

Hallo,

sinds een paar dagen heb ik het probleem dat als ik mijn iphone 3g met de USB aan de computer doe, dat de computer hem niet herkent.

als ik mijn iphone in de computer stop hoor je wel het USB geluid, maar dan 2x achterelkaar. (wat betekent: hardwarefout.) Ook laad mijn iphone dan niet op via de computer. Als ik mijn ipod touch aansluit, gebeurt dit niet en word deze gewoon herkend.

wanneer ik mijn iphone aan een andere computer met itunes aansluit, doet hij het wel. itunes opnieuw instaleren werkt ook niet. & een ander usb kabel of een ander usb poort ook al geprobeerd.

heeft iemand dit ook? en weet iemand toevallig een oplossing?

alvast bedankt!
__________________
heeft: iphone 3g 16GB zwart (gejailbreaked)
ipod touch 1g

Laatst gewijzigd door Menno0; 07-09-10 om 19:14.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-10, 19:28
Menno0 Menno0 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 14
Standaard

na wat prutsen verholpen:

start -> rechtermuisknop op deze computer -> eigenschappen -> hardware -> apparaatbeheer.

dan klikken bij de usb op apple usb driver (waar een uitroeptekentje voor stond) dan stond et het probleem dat de drivers niet goed geinstleerd waren. dan klikken op opnieuw instaleren. & het werkt..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Computer herkent iphone niet meer charlotteh iPhone algemeen 2 10-06-10 22:14
computer herkent de iphone niet meer tatoe iPhone algemeen 3 15-05-10 08:00
Computer herkent iPhone niet omdathetmoet iPhone algemeen 13 26-06-09 10:21
computer herkent i-phones niet meer , i-tunes wel sylviavdo iPhone algemeen 16 09-11-08 01:05
Iphone niet meer herkent door computer Frank88 Unlock [archief] 1 29-01-08 14:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.