Iphone doet niks discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hang 'm eerst een tijdje aan de lader in stopcontact (niet computer), start ie na 20 min ongeveer door?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hang 'm eerst een tijdje aan de lader in stopcontact (niet computer), start ie na 20 min ongeveer door?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
de ene kreeg krijg ik een rode batterij en andere keer apple logo dan start ie niet door wat kan ik hier aan doen
want na dat ik de iphone in dfu zet en dan de powerbutton loslaat geeft de iphone een rode batterij met bliksemteken eerst maar nieuwen batterij bestellen ? volgens accu tester is de accu heel erg leeg maar als ik oplaad gebeurt er niks is er nog een andere manier om te laden hallo allemaal niemand ? heb net gekeken met voltmeter voor accu en zie dat er op de grote pennen plus komt te branden en op de kleine pennetjes niks kan ik het beste een nieuwen accu kopen? Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-05-10 om 10:24. Reden: Heb even geduld |
|
|||
|
|||
is het beste om een nieuwe accu te kopen of de aansluiting van het moederbord ?
|
|
|||
|
|||
Heb de iphone in dfu gekregen het eenstuge is dan bij het herstelen het scherm wit word en met foutcode 23 komt wat is hier aan te doen gr rodney
|
|
|||
|
|||
niemand die het weet ?
|
|
|||
|
|||
Niemand die kan helpen kan wel herstellen maar na het opstarten word het scherm wit ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g doet niks.. | J.A.N | iPhone algemeen | 14 | 24-05-11 18:44 |
Iphone doet niks meer | rubenvdw | iPhone algemeen | 3 | 06-11-09 20:13 |
iphone doet niks | speedyxx | iPhone algemeen | 9 | 06-07-09 14:18 |
Iphone doet NIKS meer HELP | niickx | Archief | 1 | 26-07-08 20:53 |
Iphone doet niks meer | Stoeprand | Archief | 6 | 21-07-08 14:01 |
|
|