Easy-2order.com iPhone op voorraad discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ervaring met deze webshop? Ze bieden de iPhone 5 met lightning kabel aan voor €649,-. Lijkt me typisch een gevalletje; te mooi om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Easy-2order.com iPhone op voorraad
Heeft iemand ervaring met deze webshop?
Ze bieden de iPhone 5 met lightning kabel aan voor €649,-. Lijkt me typisch een gevalletje; te mooi om waar te zijn. Je kunt alleen dmv overschrijving betalen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij een iPhone 5 zit standaard een lightning kabel. Maar 649,- is inderdaad wel aan de goedkope kant.
VERWIJDERD |
|
|||
|
|||
Die links van Xynta gaan over een andere site
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb gemaild met de vraag waarom er niet met ideal, paypal of visa/MasterCard kon worden betaald, dit is het antwoord:
Beste Op dit moment hebben wij alleen de vooruitbetaling dit daar wij een grote voorraad Iphone 5 hebben opgekocht, en het wel leuk moet blijven om dit soort acties te financieren Hoop u voldoende te informeren Mv Gr Peter Weijs Sales Binnen dienst Easy-2order.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Precies. Heb nu gevraagd of ik het artikel ook op kan halen.
Antwoord; Vanaf 12 oktober zijn ze af te halen, nu leveren we alleen direct vanuit distributie, zgn dropshipments Ik hoop u zo voldoende te informeren Mv Gr Peter Weijs Sales Binnen dienst Easy-2order.com |
|
|||
|
|||
weet iemand een link van de iphone 5, zie hem nergens...de witte 16 gb op de site? thans
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Boys Wees nou niet zo dom en bestel nou niks Pure oplichting dit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is idd oplichting idd
|
|
|||
|
|||
Ze geven wel eerst grote som geld uit, er stond namelijk een advertentie in het AD van vandaag.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2012 om 11:50 ---------- Mijnheer Bij twijfel niet oversteken, ik zou als ik u was naar de apple shop gaan. Mv Gr Peter Weijs Ik: Nou ik vertrouw het zaakje niet. Kun je ook een bewijsstuk aanvoeren zodat ik zeker weet dat ik niet opgelicht wordt? Verstuurd vanaf mijn iPad |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen ervaring met die webwinkel. Het zou heel goed kunnen dat ze een partij iPhone's via het buitenland hebben ingekocht. De gegeven dat je niet met iDeal kan betalen is niet relevant. Evenals onder rembours (kan ook een steen in de doos zitten). Als het klopt dat de KVK gegevens niet klopt, dan wordt het inderdaad een stuk vreemder.
|
|