iPhone 5 kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) NIX.. nu eerst AMSTERDAM.... daarna kun je weer bellen... maar levertijd word verwacht 1-2 weken!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
NIX.. nu eerst AMSTERDAM....
daarna kun je weer bellen... maar levertijd word verwacht 1-2 weken!
|
|
|
|||
|
|||
Net in Duitsland geweest, de Mediamarkt, ze hadden nog genoeg op voorraad maar ze mochten opeens alleen verkocht worden i.c.m. een abonnement. Jammer, dan wordt het toch wachten.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee of er in keulen voorraad is?
|
|
||||
|
||||
WIE KAN DUITS PRATEN EN BELLEN
Adres: Aachener Straße 1253, 50858 Köln, Duitsland Telefoon: 02234 2020600 Openingstijden: ma-vr 10:00-20:00 za 09:00-20:00 zo Gesloten of Adres: CentrO Oberhausen, 46047 Oberhausen, Duitsland Telefoon: 0208 30588000 Openingstijden: ma-wo, vr-za 10:00-20:00 do 10:00-21:00 zo Gesloten |
|
||||
|
||||
ze praten daar prima engels hoor!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Voicemail telkens.
|
|
|||
|
|||
iPhone 5 in Stuttgart
Hey iedereen,
ik ga dit weekend naar Duitsland (Stuttgart) en ben van plan om daar de iPhone 5 aan te schaffen, maar ik zit nog steeds met enkele kleine vraagjes. Zou geweldig zijn om hier een antwoord op te krijgen. - in welke winkels is verkopen ze de iPhone 5 los in Duitsland (Apple Store, mediamarkt, Saturn... nog ? ) - is er een (groot) prijsverschil (zou hem sowieso meenemen van daar als hij er is, want in Belgie is het redelijk lang wachten) - zijn er mensen die misschien al ervaring hebben met stuttgart zelf ? (daar verblijf ik immers) Bedankt RensVDW |
|
||||
|
||||
Je kan de winkels eens bellen en vragen naar hun voorraad.
Apple Macintosh and iPad Stores in Stuttgart / Germany |
|
|||
|
|||
Dankjewel, maar waarom staat er nergens 'iphone' bij die vinkjes rechts van de winkels ?
|
|
|||
|
|||
iemand enige idee of Saturn en MM inmiddels losse en simlockvrije iphones verkopen? Ik zit in Bremen voor werk maar heb nog geen kans gezien om ergens langs te gaan, maar dan moet het wel zin hebben.
|
|
|||
|
|||
Iig onmogelijk bij MM en Saturn, er komen wel losse iphones aan bij authorized resellers maar dat duurt nog wel even.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
release iPhone 5 eind 2011/early 2012, productie start in september | Crazyman89 | Chat en geruchten | 8 | 18-04-11 13:02 |
|
|