iPhone 5 kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) heb hier nog geen ervaring mee, maar als je een iphone besteld uit duitsland en je wil die gebruiken in nederland of belgie, heb je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heb hier nog geen ervaring mee, maar als je een iphone besteld uit duitsland en je wil die gebruiken in nederland of belgie, heb je er dan geen problemen mee of werkt die perfect zoals het moet?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
je moet wel kaartje erin stoppen die betaald is met duitse marken, anders werkt het niet |
|
|||
|
|||
Ik wil graag weten of als ik mijn Iphone 21 september in Duitsland ga halen, Of ik dan gewoon mijn KPN nanosim gaan halen en dan deze erin doen en hiermee activeren? Of is dit niet mogelijk?
Laatst gewijzigd door TB010197; 15-09-12 om 21:02. |
|
|||
|
|||
DrDecibel was natuurlijk niet serieus me die reactie he.. lol
Je iPhone 5 uit Duitsland zal gewoon simlockvrij zijn dus je kan zonder problemen je KPN nano-SIM erin stoppen |
|
|||
|
|||
@Benny Dat idee had ik al maar ik wist het niet helemaal zeker... Ik wist namelijk wel dat bij de oudere Iphone generaties ze Nooit simlockvrij te kopen waren en je ze moest activeren met een duits kaartje of laten Unlocken via een jailbreak. Ik wist niet of dit bij de Iphone 5 ook het geval zou zijn dus dacht vraag het maar.
Laatst gewijzigd door TB010197; 16-09-12 om 12:02. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@Benny Ga jij hem in Duitsland halen of wacht je totdat ie in Nederland beschikbaar komt. Ik vraag me namelijk af of er een prijsverschil zal zijn.
Laatst gewijzigd door TB010197; 15-09-12 om 21:02. |
|
|||
|
|||
Ik ga hem de 21e in Duitsland halen ja. Twijfel nog klein beetje of ik weer naar Oberhausen ga maar zeer waarschijnlijk ga ik naar mediamarkt Nordhorn en als ze hem daar niet hebben naar MM Lingen en als ze hem daar ook niet hebben naar MM Rheine. Die 3 vestigingen liggen allemaal redelijk in de buurt van elkaar dus 3 kansen..
Hij zal waarschijnlijk in Nederland 20 euro goedkoper worden, maar het kan ook zomaar zo zijn dat de BTW verhoging al is doorgevoerd in de NL prijzen, dan zal hij denk ik even veel gaan kosten als in Duitsland. |
|
|||
|
|||
Zijn er ook ervaringen met andere Apple stores in Duitsland?
Voor mij is Hamburg iets verder dan Oberhausen. |
|
|||
|
|||
Als ik mijn iphone in duitsland gekocht heb... Hoe moet het dan met de garantie? Moet ik hem als er wat aan is hem dan naar duitsland terugbrengen of kan ik hem ook gewoon in nederland ergens afgeven of moet ik hem opsturen? Ook over een eventuele verzekering vraag ik me dit af. Kan ik hem gewoon verzekeren ookal komt ie uit duitsland?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
Garantie geldt gewoon wereldwijd Of je hem nou in Uk, Duitsland of Frankrijk gekocht hebt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja oke, maar stel... Mijn Iphone gaat defect binnen de garantie periode, Hoe gaat dit in z'n werk? Moet ik hem dan opsturen of gewoon naar een apple reseller brengen? Iemand dit al eens meegemaakt met oudere modellen iphones? Graag een reactie
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze kijken het na en helpen je... ZOnder Enig Probleem mits er Vocht -, Stoot- en/of Valschade is... Dan gaat het via je verzekering als je er 1 hebt! Maar voor de rest geen probleem, appel store Adam helpt iedereen met een iPhone... Ik zou niet naar reseller als i am store of ifactory gaaan, meesten sturen het door naar Adam en willen soms kosten om het te sturen naar Apple Store Adam. En je bent hem zkr minimaal 2 weken kwijt.... maak dagje Adam van en ga je gewoon langs de Apple Store zelf. (vergeet niet van te voren via apple.nl bij de Genius Bar een Afspraak te maken zodat je geholpen kan worden met je probleem)
|
||||
|
||||
heel duidelijk
kan een slotje op |
|
|||
|
|||
Vraagje: aangezien ik deze week een weerkje verlof heb, was mijn plan om aanstaande vrijdag (21 september) richting Duitsland te rijden richting een officiële Apple store.
iemand ervaring hiermee? Waar zou ik het best naartoe kunnen gaan? Oberhausen of Keulen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Antwoordje: je zou eens in de topic " iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? " kunnnen lezen, daar staat alle ervaringen en suggesties heel uitgebreid. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
release iPhone 5 eind 2011/early 2012, productie start in september | Crazyman89 | Chat en geruchten | 8 | 18-04-11 13:02 |
|
|