//

iPhone 5 kopen in Duitsland

iPhone 5 kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) heb hier nog geen ervaring mee, maar als je een iphone besteld uit duitsland en je wil die gebruiken in nederland of belgie, heb je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-09-12, 16:10
thmsj thmsj is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

heb hier nog geen ervaring mee, maar als je een iphone besteld uit duitsland en je wil die gebruiken in nederland of belgie, heb je er dan geen problemen mee of werkt die perfect zoals het moet?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-09-12, 16:14
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thmsj Bekijk bericht
heb hier nog geen ervaring mee, maar als je een iphone besteld uit duitsland en je wil die gebruiken in nederland of belgie, heb je er dan geen problemen mee of werkt die perfect zoals het moet?

je moet wel kaartje erin stoppen die betaald is met duitse marken, anders werkt het niet
  #23  
Oud 15-09-12, 13:44
TB010197 TB010197 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 5
Standaard

Ik wil graag weten of als ik mijn Iphone 21 september in Duitsland ga halen, Of ik dan gewoon mijn KPN nanosim gaan halen en dan deze erin doen en hiermee activeren? Of is dit niet mogelijk?

Laatst gewijzigd door TB010197; 15-09-12 om 20:02.
  #24  
Oud 15-09-12, 13:46
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

DrDecibel was natuurlijk niet serieus me die reactie he.. lol

Je iPhone 5 uit Duitsland zal gewoon simlockvrij zijn dus je kan zonder problemen je KPN nano-SIM erin stoppen
  #25  
Oud 15-09-12, 13:51
TB010197 TB010197 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 5
Standaard

@Benny Dat idee had ik al maar ik wist het niet helemaal zeker... Ik wist namelijk wel dat bij de oudere Iphone generaties ze Nooit simlockvrij te kopen waren en je ze moest activeren met een duits kaartje of laten Unlocken via een jailbreak. Ik wist niet of dit bij de Iphone 5 ook het geval zou zijn dus dacht vraag het maar.

Laatst gewijzigd door TB010197; 16-09-12 om 11:02.
  #26  
Oud 15-09-12, 13:52
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TB010197 Bekijk bericht
@Benny Dat idee had ik al maar ik wist het niet helemaal zeker... Ik wist namelijk wel dat bij de oudere Iphone generaties ze Nooit simlockvrij te kopen waren en je ze moest activeren met een duits kaartje of laten Unlocken via een jailbreak. Ik had me er bij de Iphone 5 nog niet in verdiept dus dacht vraag het maar. Ik weet het dan liever zeker, Zeker met zo'n best dure aankoop. Maar oke het zal zeker de moeite waard zijn. Bedankt voor je reactie haha
True, je kan beter het zekere voor het onzekere nemen
  #27  
Oud 15-09-12, 13:54
TB010197 TB010197 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 5
Standaard

@Benny Ga jij hem in Duitsland halen of wacht je totdat ie in Nederland beschikbaar komt. Ik vraag me namelijk af of er een prijsverschil zal zijn.

Laatst gewijzigd door TB010197; 15-09-12 om 20:02.
  #28  
Oud 15-09-12, 13:57
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Ik ga hem de 21e in Duitsland halen ja. Twijfel nog klein beetje of ik weer naar Oberhausen ga maar zeer waarschijnlijk ga ik naar mediamarkt Nordhorn en als ze hem daar niet hebben naar MM Lingen en als ze hem daar ook niet hebben naar MM Rheine. Die 3 vestigingen liggen allemaal redelijk in de buurt van elkaar dus 3 kansen..

Hij zal waarschijnlijk in Nederland 20 euro goedkoper worden, maar het kan ook zomaar zo zijn dat de BTW verhoging al is doorgevoerd in de NL prijzen, dan zal hij denk ik even veel gaan kosten als in Duitsland.
  #29  
Oud 15-09-12, 15:14
Magneet Magneet is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Zijn er ook ervaringen met andere Apple stores in Duitsland?

Voor mij is Hamburg iets verder dan Oberhausen.
  #30  
Oud 15-09-12, 19:54
TB010197 TB010197 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 5
Standaard

Als ik mijn iphone in duitsland gekocht heb... Hoe moet het dan met de garantie? Moet ik hem als er wat aan is hem dan naar duitsland terugbrengen of kan ik hem ook gewoon in nederland ergens afgeven of moet ik hem opsturen? Ook over een eventuele verzekering vraag ik me dit af. Kan ik hem gewoon verzekeren ookal komt ie uit duitsland?
  #31  
Oud 15-09-12, 20:26
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TB010197 Bekijk bericht
Als ik mijn iphone in duitsland gekocht heb... Hoe moet het dan met de garantie? Moet ik hem als er wat aan is hem dan naar duitsland terugbrengen of kan ik hem ook gewoon in nederland ergens afgeven of moet ik hem opsturen? Ook over een eventuele verzekering vraag ik me dit af. Kan ik hem gewoon verzekeren ookal komt ie uit duitsland?
Ben ik ook wel benieuwd naar?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #32  
Oud 15-09-12, 21:24
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Garantie geldt gewoon wereldwijd Of je hem nou in Uk, Duitsland of Frankrijk gekocht hebt
  #33  
Oud 15-09-12, 21:34
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
Garantie geldt gewoon wereldwijd Of je hem nou in Uk, Duitsland of Frankrijk gekocht hebt
Kan je hem na aanschaf in Nederland verzekeren?
  #34  
Oud 15-09-12, 22:15
xa4cornelis xa4cornelis is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Kan je hem na aanschaf in Nederland verzekeren?

Ja, belcompany oid
  #35  
Oud 15-09-12, 23:20
TB010197 TB010197 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 5
Standaard

Ja oke, maar stel... Mijn Iphone gaat defect binnen de garantie periode, Hoe gaat dit in z'n werk? Moet ik hem dan opsturen of gewoon naar een apple reseller brengen? Iemand dit al eens meegemaakt met oudere modellen iphones? Graag een reactie
  #36  
Oud 16-09-12, 09:46
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TB010197 Bekijk bericht
Ja oke, maar stel... Mijn Iphone gaat defect binnen de garantie periode, Hoe gaat dit in z'n werk? Moet ik hem dan opsturen of gewoon naar een apple reseller brengen? Iemand dit al eens meegemaakt met oudere modellen iphones? Graag een reactie
je loopt gewoon Apple Store Amsterdam binnen en leg hun het probleem uit..
Ze kijken het na en helpen je... ZOnder Enig Probleem mits er Vocht -, Stoot- en/of Valschade is... Dan gaat het via je verzekering als je er 1 hebt!

Maar voor de rest geen probleem, appel store Adam helpt iedereen met een iPhone...

Ik zou niet naar reseller als i am store of ifactory gaaan, meesten sturen het door naar Adam en willen soms kosten om het te sturen naar Apple Store Adam. En je bent hem zkr minimaal 2 weken kwijt....
maak dagje Adam van en ga je gewoon langs de Apple Store zelf.
(vergeet niet van te voren via apple.nl bij de Genius Bar een Afspraak te maken zodat je geholpen kan worden met je probleem)
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
  #37  
Oud 16-09-12, 20:26
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

heel duidelijk
kan een slotje op
  #38  
Oud 17-09-12, 14:14
Tom3600 Tom3600 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Limburg, Belgium
Berichten: 13
Standaard

Vraagje: aangezien ik deze week een weerkje verlof heb, was mijn plan om aanstaande vrijdag (21 september) richting Duitsland te rijden richting een officiële Apple store.
iemand ervaring hiermee? Waar zou ik het best naartoe kunnen gaan? Oberhausen of Keulen?
  #39  
Oud 17-09-12, 16:17
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom3600 Bekijk bericht
Vraagje: aangezien ik deze week een weerkje verlof heb, was mijn plan om aanstaande vrijdag (21 september) richting Duitsland te rijden richting een officiële Apple store.
iemand ervaring hiermee? Waar zou ik het best naartoe kunnen gaan? Oberhausen of Keulen?

Antwoordje: je zou eens in de topic " iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? " kunnnen lezen, daar staat alle ervaringen en suggesties heel uitgebreid.
  #40  
Oud 17-09-12, 16:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
beetje dubbel topic dit... slotje?
Hoezo slotje Staat Oberhausen dan gelijk met heel Duitsland Er is ook een Apple Store in Köln en Sulzbach. En een MediaMarkt/Saturn vindt je in bijna elke Duitse stad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
release iPhone 5 eind 2011/early 2012, productie start in september Crazyman89 Chat en geruchten 8 18-04-11 12:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.