iPhone Zwitserland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier rond te hebben gekeken lees ik dat mensen die hun iPhone in zwitserland kopen bij een operator dat deze een simlock heeft. Lees echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Zwitserland
Hier rond te hebben gekeken lees ik dat mensen die hun iPhone in zwitserland kopen bij een operator dat deze een simlock heeft. Lees echter net dat in Canada daar precies hetzelfde aan de hand is, alleen dat als mensen de iPhone in een Apple store aanschaffen dat er dan geen simlock op zit. Mijn vraag is dus nu, heeft er iemand een iPhone bij de Apple store in Zwitserland gekocht en zo ja bevatten deze wel of geen simlock?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook ik ben hier erg nieuwsgaring naar.
En ik vroeg me af of je als buitenlander een iphone kunt kopen in zwitserland zonder tussenkomst van iemand met zwitserse nationaliteit? |
|
||||
|
||||
Is ook zo in Frankrijk, in de Apple stores zijn ze simlockvrij, in de winkels van de providers hebben ze een simlock.
|
|
|||
|
|||
Jah ik vond dit in de zwitserse online store:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe het zit met de beschikbaarheid van de iPhone 4 in Zwitserland?
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 4 uit Zwitserland is in ieder geval simlockvrij
|
|||
|
|||
zijn ze in zurich wel gelijk te krijgen? twijfel tussen reis naar parijs of zurich.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
precies. mij maakt een reisje heen en weer niet uit.als ik maar terug kom met een iphone.maar jij hebt er blijkbaar eentje uit geneve? zou je eens wille beschrijven hoe dat ging? passpoort moete laten zien? geresevereerd? zelf opgehaald? ben namelijk wel geintresseerd.
|
|
|||
|
|||
Ga ook naar Zwitserland
Ik ben ook erg benieuwd wat de voorwaardes zijn om een iPhone 4 te kopen bij een Apple Store in Zwitserland.
Als iemand hier ervaring mee heeft, laat het ons dan even weten! Oja, verkopen Apple Centres ook de iPhone? |
|
||||
|
||||
Ben ook erg benieuwd. M'n vriendin heeft familie wonen in Zug en ik zag dat als je online ging bestellen dat ze dan "versandfahig" zijn in 3 weken.
De vraag is of dat dan ook echt een "harde" levertermijn is en of ik dan die familie kan gaan inschakelen om er 2 in ontvangst te gaan nemen..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Greetz |
|
||||
|
||||
Ehm...echt ? En ook 32GB ??
|
|
|||
|
|||
Uiteraard ook de 32GB... prijzen vallen me ook mee, alleen moeten ze dan vanaf Zwitserland worden verzonden naar NL, misschien dat dat nog problemen geeft....
|
|
||||
|
||||
Mja, zit nu met het probleem dat m'n vriendin het niet leuk vind om de familie daarvoor in te schakelen omdat ze doorgaans ook weinig tot geen contact hebben. Zit wel wat in vind ik, dus dit spoor loopt ook al dood. Balen zeg......
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik woon in Zürich en rij ongeveer elke 2 weken voor een weekend naar Gent. Mocht iemand interesse hebben wil ik er gerust wel eens 1 bestellen die dan in Gent afgehaald kan worden. Het valt te bespreken wil ik maar zeggen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Naast bestellen in de online store, is het ook gewoon mogelijk om er een aan te schaffen in de Officiële Apple Stores als Nederlander? Of moet je identiteitspapieren overleggen als je er een los wilt aanschaffen.
|
|
|||
|
|||
Haha daar zou ik heel raar van opkijken, de iPhone 4 is inderdaad heilig.. maar dat je moet aantonen wat je nationaliteit is gaat mij echt te ver.. Dat je een iPhone gaat halen als Nederlander in Zwitserland kunnen ze je nooit voor zijn, niet iedereen heeft ook die mogelijk overigens...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 Kopen in Zwitserland?? | Pieter33 | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 24-08-10 15:11 |
iPhone in Zwitserland | murvinator | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 11:47 |
iphone kopen in zwitserland | buffel_styllezz | Koopinformatie Rest Europa | 11 | 25-05-10 09:57 |
Iphone in Zwitserland kopen | Pascal2900 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 16-12-09 20:50 |
Iphone uit Zwitserland | Johannn | Archief | 1 | 18-07-08 15:36 |
|
|