Iphone in Zwitserland kopen discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik lees hier altijd over goedkope Iphones (prepaid) bij Swisscom Maar als ik op hun site "without subscribrion" kijk kost hij daar 999 chf?? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone in Zwitserland kopen
Hoi,
Ik lees hier altijd over goedkope Iphones (prepaid) bij Swisscom Maar als ik op hun site "without subscribrion" kijk kost hij daar 999 chf?? Zijn ze recent van prijs veranderd? Ik heb een oud collega (Belg) die in Zwitserland woont...zou ik via hem (ivm paspoort) een Iphone kunnen laten meebrengen en is dat niet te lastig/omslachtig? ALvast dank, Pascal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik ben ook wel benieuwd naar de huide prijs van de iPhone, misschien zou jouw oud collega dat kunnen navragen?
Over het kopen: hij kan er inderdaad eentje voor je kopen, het enige wat hij dan moet laten zien is zijn paspoort. Vervolgens moet je de iPhone jailbreaken en unlocken om ervoor te zorgen dat je er elk simkaartje in kan doen. Tim |
Labels |
iphone, zwitserland |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 Kopen in Zwitserland?? | Pieter33 | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 24-08-10 15:11 |
iPhone in Zwitserland | murvinator | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 11:47 |
iphone kopen in zwitserland | buffel_styllezz | Koopinformatie Rest Europa | 11 | 25-05-10 09:57 |
Iphone 3G 16 GB kopen uit Zwitserland voor 341 euro. | dreesensm | Koopinformatie Rest Europa | 16 | 19-11-08 22:05 |
Iphone 3G 16 GB kopen vanuit zwitserland | dreesensm | Archief | 5 | 20-09-08 21:13 |
|
|