//

Beschikbaardheid iPhone 3GS Frankrijk

Beschikbaardheid iPhone 3GS Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Is iemand bekend met de voorraad 3GS in Frankrijk, en met name Parijs? Vorig weekend ben ik half Belgie rondgereden, zonder veel succes, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-09, 19:04
Knop's schermafbeelding
Knop Knop is offline
• iOS 8.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 21
Standaard Beschikbaardheid iPhone 3GS Frankrijk

Beste lezers,

Is iemand bekend met de voorraad 3GS in Frankrijk, en met name Parijs?

Vorig weekend ben ik half Belgie rondgereden, zonder veel succes, en hufterig behandeld te zijn door een aantal verkopers van Mobistar.
Morgen vertrek ik voor een romantisch weekendje met het vrouwtje naar Parijs , en ben van plan daar een orange Iphone 3GS mee te nemen, daar het in Belgie een drama is er een te bemachtigen. Dan maar een Orange-lock. De prijs is vergelijkbaar met Belgie. Maarrr, kom ik ook daar van een koude kermis thuis? Er zijn meer dan 21 Orange-shops in Parijs en omgevinghttp://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=o...-8&sa=N&tab=wl

Ik zou daar toch wel succes kunnen hebben, of is het zo erg gesteld met de voorraad als in Belgie? Er is vast wel iemand op het forum wat op vakantie is geweest, en hier ervaring mee heeft
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-09, 13:30
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

In Frankrijk zijn ze redelijk goed leverbaar... het is geen ramp zoals hier. Maar ja... simlock he.
  #3  
Oud 22-08-09, 20:29
MartinT MartinT is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 35
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer Bekijk bericht
In Frankrijk zijn ze redelijk goed leverbaar... het is geen ramp zoals hier. Maar ja... simlock he.
Met een beetje Ultrasn0w is dat zo verholpen!

Mijn (prettige!) ervaringen:

3GS 32GB kost €659,=
Prepaid Orange sim kaartje erbij vragen, is gratis (zit ook nog €5 beltegoed op)
Jailbreaken met Redsn0w, dan unlocken met Ultrasn0w.

(Orange simkaart heb je nodig om te activeren, en kan later ooit nog van pas komen als je een harde reset van je iPhone moet doen, want dan gaat itunes weer opnieuw bekijken of de telefoon bij een bepaalde operator geregistreerd staat (simlock) (Had ik een x, even Orange sim erin, aansluiten op iTunes, na verificatie kan je weer je eigen simkaart erin stoppen, en daarna blijft iTunes het gewoon doen)

Simlock verwijderen door Orange kost €99,= maar na 6 maanden is het GRATIS. (moet je wel naar Orange Fr. bellen)

Al met al: Vive La France!
  #4  
Oud 25-08-09, 09:18
Knop's schermafbeelding
Knop Knop is offline
• iOS 8.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 21
Standaard

Ik ben weer terug uit het mooie Parijs, met een 3GS 32 GB. Er zijn enorm veel Orange-shops in Parijs, en de voorraad is goed.

Heb jouw berichtje in Parijs gelezen, en er een prepaid bijgenomen, welke ze in de winkel voor mij geactiveerd hebben(voor de zekerheid). Gisteravond Redsnow erop, en geunlocked met Ultrasnow, en huppa, Vodafone! De dame in de winkel vroeg desgewenst dat de simlock na 6 maanden inderdaad GRATIS verwijderd kan worden.

Dit is wat mij betreft een uitstekend alternatief voor Belgie. Geen wachttijden, en na 6 maanden ook simlock vrij!

De dame had voor mijn prepaid wel mijn adres in Frankrijk nodig. Maar dat was meer een formaliteit, want het adres van mijn hotel vond ze prima! Ik raad dit iedereen die aan het wachten is op Belgie ten zeerste aan!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MartinT Bekijk bericht
Met een beetje Ultrasn0w is dat zo verholpen!

Mijn (prettige!) ervaringen:

3GS 32GB kost €659,=
Prepaid Orange sim kaartje erbij vragen, is gratis (zit ook nog €5 beltegoed op)
Jailbreaken met Redsn0w, dan unlocken met Ultrasn0w.

(Orange simkaart heb je nodig om te activeren, en kan later ooit nog van pas komen als je een harde reset van je iPhone moet doen, want dan gaat itunes weer opnieuw bekijken of de telefoon bij een bepaalde operator geregistreerd staat (simlock) (Had ik een x, even Orange sim erin, aansluiten op iTunes, na verificatie kan je weer je eigen simkaart erin stoppen, en daarna blijft iTunes het gewoon doen)

Simlock verwijderen door Orange kost €99,= maar na 6 maanden is het GRATIS. (moet je wel naar Orange Fr. bellen)

Al met al: Vive La France!
  #5  
Oud 25-08-09, 09:23
MartinT MartinT is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 35
Standaard

Tres Bien !!!
  #6  
Oud 25-12-09, 21:45
iHein iHein is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Kan dit nog steeds? Hebben ze ook 16GB iPhones? En als je hem na 6 maanden wil unlocken, moet je dan weer naar Parijs? Enne, de rechter heeft het contract van Orange met Apple ongeldig verklaard, dus is hij nog wel met simlock?
Reageren

Labels
3gs, beschikbaarheid, frankrijk, kopen, voorrraad



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Iphone 3Gs Uit Frankrijk (SFR) Activeren!? HOE ? Baksteen88 Unlock 47 01-11-10 22:56
iPhone: iPhone 3GS van Frankrijk Yalor Jailbreak 3 21-09-10 08:43
iPhone 3GS koopervaringen in België en Frankrijk zendith Koopinformatie België 12 15-08-09 19:43
iPhone 3Gs uit Frankrijk halen ? Dimplex Koopinformatie Rest Europa 6 06-07-09 00:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.