iPhone Zwitserland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij is op de post gezet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hij is op de post gezet
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gelukkig dat je nu een oplossing hebt gevonden. Voel ik me minder schuldig dat ik hem niet naar CH heb meegenomen!
|
|
|||
|
|||
Even terug naar de topic.
Vorige week woensdag een iphone 5 laten meebrengen uit de applestore van Geneve. Had eerst geprobeerd hem daar te laten reserveren, maar zonder succes. Gelukkig bleken er een aantal in voorraad te zijn. In vergelijking met België zijn ze er een pak goedkoper. 729 CHF voor een 16GB model is omgerekend maar 605 euro. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet je of een buitenlander in de Apple store ook een iPhone mag aankopen of alleen Zwitserse burgers? Grts, Jurgen |
|
|||
|
|||
Zwitserland is lid van de EFTA en dus is er vrijheid van handel Of je zonder domicilie in Zwitserland ook een iPhone met abonnement kan kopen is niet zeer waarschijnlijk.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil gewoon een iPhone zonder abonnement kopen in één van de Apple Stores. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De iphone werd in de applestore gekocht door mijn schoondochter, gedomicilieerd in België. De iphone was simlockvrij. Heb een nanokaart bij base gekocht en erin gestoken en alles werkte.
Goedkoop gesteld dus. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 Kopen in Zwitserland?? | Pieter33 | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 24-08-10 15:11 |
iPhone in Zwitserland | murvinator | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 11:47 |
iphone kopen in zwitserland | buffel_styllezz | Koopinformatie Rest Europa | 11 | 25-05-10 09:57 |
Iphone in Zwitserland kopen | Pascal2900 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 16-12-09 20:50 |
Iphone uit Zwitserland | Johannn | Archief | 1 | 18-07-08 15:36 |
|
|