joh man, ff chillen nou hoor!
allereerst heb je wel wat verkeerd gedaan maar daar ben je dus al door een modder-eter voor op de vingers getikt. dus dat maakt verder ook niet uit.. mijn reactie was gewoon een grapje, misschien wat misplaatst maarja ik vind het nogsteeds humor.
waar het op neer komt is dat je een vraag hebt gesteld die niet te beantwoorden is... je moet veel duidelijker vertellen wat (en hoe) je het hebt gedaan... je hebt je telefoon gejailbroken maar geen
Wi-Fi? had je dat wel eerst of niet? ben ju nu jailbroken of lukt dat ook niet? wat bedoel je met icoontjes op je
springboard etc.
dus probeer het nog een keer, wees duidelijk.. en als je niet snel genoeg een reactie krijgt.. geef ons ook een break, we doen dit ook maar in onze vrije tijd om mensen als jou te helpen.. en tsja dan kan een modder-eter soms wat bozig uit de hoek komen
edit: en je laatste zin "Zoiets op een forum heb ik nog in heel mijn leven niet meegemaakt, jullie maken er een troep van" gaat veels te ver... dat je het ff weet, mocht je ooit hulp willen hier dan raad ik je aan je toch iets in te houden...