Krijg de iphone niet meer aan de praat! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, LEEST MIJN EDIT Ik had afgelopen weekeind mijn iphone laten vallen, glas en speaker kapot. Daarom heb ik hem bij ipod-service.nl laten repareren. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Krijg de iphone niet meer aan de praat!
Goedenavond,
LEEST MIJN EDIT Ik had afgelopen weekeind mijn iphone laten vallen, glas en speaker kapot. Daarom heb ik hem bij ipod-service.nl laten repareren. Nu heb ik hem vandaag teruggekregen en alles zag er prima uit. Vandaag deed alles het gewoon, maar omdat hij weer wat langzamer werd herstelde ik hem. Na het herstellen in itunes moest ik mijn iphone opnieuw activeren. Nu kom ik bij mijn probleem: Als ik mijn iphone aan de computer aansluit loopt de iphone geheel vast. De iphone zit (volgens mij) nu in DFU mode maar itunes herkent hem niet en loopt meteen vast als ik hem aansluit. Het enige wat ik nu nog met mijn iphone kan is opnieuw opstarten en naar een een schermpje kijken waarop het itunes symbool staat met de usb aansluiting eronder (met pijltje naar het itunes logo toe). Nadat itunes is vastgelopen krijg ik (soms) nog een foutmelding (zie bijlage). (terwijl ik de originele t-mobile simkaart erin heb geplaatst en de simpincode eraf heb gehaalt Bovendien heb Ik net nog de mogelijkheid gekregen om mijn iphone te herstellen, meteen gedaan. de iphone werd weer opnieuw hersteld en kwam vervolgens weer in de oude situatie terrecht. Hier schiet ik dus ook niks mee op. is er iemand met een mogelijke oplossing? Heel veel dank voor degene die dit op weet te lossen! Groeten OOOH
life is awesome Laatst gewijzigd door OOOH; 20-01-09 om 16:48. Reden: nieuwe situatie beschrijven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hij zit in recovery je moet hem in dfu proberen te zetten probeer op een andere computer want het kan aan je computer liggen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee het ligt niet aan de computer, ik heb het nu op twee verschillende geprobeert Laatst gewijzigd door OOOH; 17-01-09 om 21:37. Reden: vraag toevoegen |
|
|||
|
|||
Citaat:
wat je moet doen is je iphone in je computer doen en dan 10 sec de home en sleep knop vasthouden na die 10 sec sleep loslaten en home nog 10 sec vasthouden |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door OOOH; 17-01-09 om 21:55. |
|
|||
|
|||
dfu zonder computer kan niet
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem eerder bij iPhone 3G ondervonden, dit was toen het gevolg van een hardwarematig defect. Namelijk de simkaart-houder die intern was verbogen waardoor de iPhone dacht dat er geen sim in zat.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Iemand nog een oplossing, of iemand die kan bevestigen dat het aan de simkaarthouder ligt? |
|
|||
|
|||
Je hebt het ook al geprobeerd met een andere simkaart? Anders moet je dat ff doen.
Of misschien Itunes helemaal verwijderen en dan opnieuw installeren? Of misschien dat er met de reparatie iets fout is gegaan, had ook een keertje ergens gelezen dat nadat iemand het glas van de Iphone had laten repareren, dat er ergens nog lijk ofzo was blijven zitten (heel vaag weet ik). Als alles niet lukt misschien ff contact opnemen met ipod-service, dat je Iphone niet meer goed functioneerd na reparatie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik krijg mijn iPhone niet meer aan de praat... | MaartjeK | iPhone algemeen | 35 | 17-04-10 22:18 |
krijg hem niet meer aan de praat.... | alfasander156 | iPhone algemeen | 5 | 06-08-09 01:54 |
iPhone 1e gen.: Iphone krijg ik niet meer aan de praat (lock) | marcel86 | Unlock | 15 | 02-08-09 22:27 |
krijg mijn iphone niet meer aan de praat | MisterM24 | iPhone algemeen | 6 | 15-07-08 19:02 |
krijg iphone 1.02 niet meer aan de praat | langejan | Unlock [archief] | 5 | 01-12-07 16:46 |
|
|