//

Krijg Wi-Fi niet aan de praat

Krijg Wi-Fi niet aan de praat discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik mijn Wi-Fi activeren ,het lukt me niet,m.a.w wat heb ik hier voor nodig welke handelingen moet ik uitvoeren,Bedankt...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-07, 12:04
bobke1 bobke1 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 17
Standaard Krijg Wi-Fi niet aan de praat

Hoe kan ik mijn Wi-Fi activeren ,het lukt me niet,m.a.w wat heb ik hier voor nodig welke handelingen moet ik uitvoeren,Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-07, 12:21
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

@bobke1

Ga op je springboard naar settings > Wi-Fi > zet Wi-Fi aan en selecteer je netwerk door erop te drukken, als deze beveiligd is staat er een slotje naast en kan je gewoon het w8woord invoeren.
  #3  
Oud 17-11-07, 12:37
bobke1 bobke1 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 17
Standaard

Dag stephenvis

Ik heb Wi-Fi op on gezet zoek netwerk,ik heb wel mijn ship van operator Base inde iphone gestopt;is dat fout of goed?
Maar dan vraag hij een paswoord( enter password),wat moet dat zijn ,sorry,ik heb nog maar mijn iphone van gisteren,en ben aan het oefenen,ik zou graag die iconen op het scherm krijgen en dat lukt me niet,wel heb ik het eerste deel afgewerkt volgens beschreven,hoe gailbreakme mijn iphone,dat is gelukt maar het tweede deel is om de iconen op je scherm te krijgen,daar loopt het fout,sorry,ik ben een leek en weet er niet veel van af,allen met een verstaanbare uitleg traps gewijst.Bedankt alvast
  #4  
Oud 17-11-07, 13:24
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

dan moet je echt eerst even duidelijker vertellen wat je nou precies hebt gedaan, watvoor een iphone je orgineel had, welke firmware versie? welke bootloader? welke guide je hebt gedaaan? en tot waar en wat het eigenlijke probleem nu is? misschien dat we dan wat voor je kunnen betekenen.
met
je sim kaart heeft HE_LE_MAAL niets met je Wi-Fi te maken, als je op je springboard kan dan kan je ook op Wi-Fi, tenzij je je baseband hebt vernauikt.
zegt ie "no Wi-Fi"???
dan kaneje op Unlock.no - Alt om fjerning av operatørlås fra mobil!kijken:
dit is alleen voor ICE03.14.08_G baseband!!!! (check in settings)

Citaat:
I lost Wi-Fi - it just says "No Wi-Fi"
Citaat:

You probably restarted your phone after baseband firmware was erased (ieraser). To restore Wi-Fi you could either do a restore in iTunes, or the much faster way, reflash only the baseband from a terminal directly from the phone, which i will explain.
You will need the file called "ICE03.14.08_G.fls" (ICE03.12.06_G.fls if you have 1.00 firmware). You'll find it in /usr/local/standalone/firmware/ in the ramdisk image, or download them from Rapidshare: 1.02 baseband firmware (or 1.00 and 1.01)

Use iBrickr to upload the three files to /usr/bin/.. Using iBrickr or some other application, transfer this file to /usr/bin/. Also, you need to install a terminal application on the phone. Using iBrickr, click Applications → Reload app list → scroll down to you see MobileTerminal xxx and click it. Launch the Terminal, and run the following commands:
cd /usr/bin/bbupdater -f ICE03.14.08_G.flsIt will take a couple of minutes before it's done. When it's done, restart your phone and enjoy your Wi-Fi. And make sure you don't restart your phone after running ieraser! Thanks to ziel for telling me about this possibility.
let je wel op dat je niets doet voordat je (bijna) zeker weet dat dit dde juiste oplossing is en dat je ongeveer snapt wat je doet.. het klinkt nu alsof je VEELS TE SNEL aan de gang bent gegaan
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.

Laatst gewijzigd door sjowol; 17-11-07 om 13:29.
  #5  
Oud 17-11-07, 13:44
bobke1 bobke1 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 17
Standaard

Ik heb alleen bij mijn eerste gebruik een jailbreak gedaan,zoals het forum voorschrijft.iK heb fimware 1.1.1 .
Wi-Fi werkt niet en daarom dat ook safari niet op de server gevonden wordt,dat is mijn probleem om mijn iconen op mijn springboard zo noemen jullie dat te krijgen wie weet een verstaanbare oplossing hiervoor ik ben maar een beginneling,alvast bedankt
  #6  
Oud 17-11-07, 21:15
bobke1 bobke1 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 17
Standaard

Zit Er Niemand Op De Server?ik Wacht Op Antwoord
  #7  
Oud 17-11-07, 21:17
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Citaat:
Ik heb alleen bij mijn eerste gebruik een jailbreak gedaan,zoals het forum voorschrijft.iK heb fimware 1.1.1 .
Wi-Fi werkt niet en daarom dat ook safari niet op de server gevonden wordt,dat is mijn probleem om mijn iconen op mijn springboard zo noemen jullie dat te krijgen wie weet een verstaanbare oplossing hiervoor ik ben maar een beginneling,alvast bedankt
hihi, ik begrijp er niks van mischien kan je het wat uitgebreider uitleggen, en als ik jou was zou ik ff een topic openen in het forum niet op de wiki daar lezen meer mensen het.
  #8  
Oud 18-11-07, 03:01
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

//topic hierheen verplaatst.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bobke1 Bekijk bericht
Zit Er Niemand Op De Server?ik Wacht Op Antwoord
Dit soort vragen zijn hier absoluut not done. Je hebt geen recht op antwoord en je wacht dus maar netjes tot er iemand tijd voor je heeft. Het is erg vervelend voor je dat het allemaal niet werkt, maar dat is nog geen reden om onbeschoft een antwoord te eisen. Eenmalige en laatste waarschuwing!
  #9  
Oud 18-11-07, 11:42
bobke1 bobke1 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 17
Standaard

Als dat op jullie forum zo overkomt,dat jullie zich beledig voelen,wat helemaal mijn bedoeling zeker niet is ,ik wil mijn steentje bijdragen om zaken op te lossen en ook anders om,maar als dat zo overkomt dan stop ik maar beter door nog vragen aan het forum te stellen,waarvan ik akte hebt genomen.
  #10  
Oud 18-11-07, 16:52
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

mooie poging tot een grammaticaal correcte nederlandse volzin
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #11  
Oud 18-11-07, 18:42
bobke1 bobke1 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 17
Exclamation Enkele forumleden die mij een veeg uit de pan willen geven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
mooie poging tot een grammaticaal correcte nederlandse volzin
Willen jullie stoppen met reactie's ,ik heb helemaal niets verkeerd gedaan,jullie zouden beter opbouwende reactie's geven.

PS Zoiets op een forum heb ik nog in heel mijn leven niet meegemaakt,jullie maken er een troep van.
  #12  
Oud 18-11-07, 19:03
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

joh man, ff chillen nou hoor!
allereerst heb je wel wat verkeerd gedaan maar daar ben je dus al door een modder-eter voor op de vingers getikt. dus dat maakt verder ook niet uit.. mijn reactie was gewoon een grapje, misschien wat misplaatst maarja ik vind het nogsteeds humor.
waar het op neer komt is dat je een vraag hebt gesteld die niet te beantwoorden is... je moet veel duidelijker vertellen wat (en hoe) je het hebt gedaan... je hebt je telefoon gejailbroken maar geen Wi-Fi? had je dat wel eerst of niet? ben ju nu jailbroken of lukt dat ook niet? wat bedoel je met icoontjes op je springboard etc.
dus probeer het nog een keer, wees duidelijk.. en als je niet snel genoeg een reactie krijgt.. geef ons ook een break, we doen dit ook maar in onze vrije tijd om mensen als jou te helpen.. en tsja dan kan een modder-eter soms wat bozig uit de hoek komen

edit: en je laatste zin "Zoiets op een forum heb ik nog in heel mijn leven niet meegemaakt, jullie maken er een troep van" gaat veels te ver... dat je het ff weet, mocht je ooit hulp willen hier dan raad ik je aan je toch iets in te houden...
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #13  
Oud 18-11-07, 19:17
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Bobke, ik heb je een PM gestuurd.
  #14  
Oud 24-11-07, 20:23
master master is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 204
Standaard

hallo,

ik heb even een vraag:

hoe kan je zien dat je iphone bij een Wi-Fi connectie daar werkelijk gebruik van maak.
bij geen Wi-Fi pakt ie standaard GPRS.

kan je b.v. bij internettten aangeven Wi-Fi connectie te gebruiken?

en hoe moet dat?
ik heb de iphone 1 dag in bezit vandaar deze vraag

gr
  #15  
Oud 24-11-07, 21:12
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

De iPhone zal standaard zelf altijd de voorkeur geven aan Wi-Fi. Je kunt dit echter niet instellen. En je merkt het snel genoeg welke verbinding er wordt gebruik aan de snelheid waarmee pagina's binnenkomen of bij het gebruik van YouTube.
  #16  
Oud 24-11-07, 22:39
pjb155 pjb155 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gent, Belgie
Berichten: 12
Standaard

kan je gprs uitschakelen zodat je niet tientallen euros betaalt voor een gprs verbinding?
  #17  
Oud 04-12-07, 13:19
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Ik zal hier mijn vraag maar droppen.
Kun je met de iphone ook connecten naar een A Wi-Fi netwerk, met leap ?
(dit netwerk : 802.11a )
  #18  
Oud 04-12-07, 13:29
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie Bekijk bericht
Ik zal hier mijn vraag maar droppen.
Kun je met de iphone ook connecten naar een A Wi-Fi netwerk, met leap ?
(dit netwerk : 802.11a )
Als ik hier kijk staat er dat hij alleen B/G ondersteunt.

Apple - iPhone - Tech Specs
  #19  
Oud 04-12-07, 14:02
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Na mij weten idd alleen B en G
  #20  
Oud 04-12-07, 16:13
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Volgens mij is 802.11a ook erg verouderd... Het berijk is veel minder. Zitten er eigenlijk ook voordelen aan a..?

Greetz, Stiruam
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg mijn iPhone niet aan de praat Buckie iPhone algemeen 5 25-09-09 20:27
krijg hem niet meer aan de praat.... alfasander156 iPhone algemeen 5 06-08-09 01:54
krijg iPhone 3G 16GB niet aan de praat !! redfoot iPhone algemeen 15 31-03-09 15:24
Krijg de iphone niet meer aan de praat! OOOH iPhone algemeen 9 18-01-09 15:09
ik krijg edge niet aan de praat berend Archief 3 12-02-08 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.