//

Restore bestand maken van mijn iphone

Restore bestand maken van mijn iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, Ik heb een vraagje en wist niet in welke topic het kwijt kon.. ik wil graag een backup maken van mijn hele telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-12-09, 10:58
aswien aswien is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: haarlem
Berichten: 52
Standaard Restore bestand maken van mijn iphone

hallo allemaal,

Ik heb een vraagje en wist niet in welke topic het kwijt kon..

ik wil graag een backup maken van mijn hele telefoon met alle apps die ik gekocht heb via appstore en het nieuwe software en jailbreak, en wil uiteindelijk een restore bestand hebben zodat ik het via itunes weer op de iphone kan zetten, dus dan heb ik zelf een backupje.

Ik heb ooit via deze site een custom firmware gedownload en cydia zat daar al op. dus waarschijnlijk kan het..


kan iemand mij helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-09, 12:07
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Een backup maken van je contacten en dergelijke, doe je door een reservekopie te maken in iTunes. De apps die je hebt gekocht via de Appstore, kan je in iTunes zetten door 'aankopen over te zetten in iTunes'. Daarmee staan ze in iTunes en kan je ze later altijd synchroniseren met een iPhone. Eventueel zou je Cydia apps (en de normale apps) met ApptBack kunnen backuppen, maar dan krijg je geen los 'bestand'.

Hier is echter genoeg over te vinden op het forum, zoek bijv. eens op de trefwoorden 'backup', 'aptbackup' etc.

Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten wij dit topic.

// Slotje

Laatst gewijzigd door WDS001; 01-12-09 om 12:09. Reden: aptbackup ipv apptbackup
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup maken van mijn iPhone? dennis00 iPhone algemeen 5 02-04-10 06:27
Na Restore van Mac, Kan ik mijn nieuwe gegevens niet meer terug syncen! Bobbyoriginal iTunes 0 02-04-10 02:29
Hoe zet ik een aangepast (agenda)bestand op mijn non-JB iPhone terug? XIII iPhone algemeen 0 02-10-09 10:04
iPhone 1e gen.: HELP: FW 3.0 bestand geselecteerd restore FOUT. prashantjuh Unlock 5 05-07-09 23:28
.mp4 bestand op internet streambaar maken? Excellence iPhone algemeen 4 13-01-09 16:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:48.