HELP: FW 3.0 bestand geselecteerd restore FOUT. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) beste medeforumgebruikers. ik zou gaan beginnen op mijn iphone van de 1e generatie van firmware 2.2.1 naar fw 3.0 te zetten mbv redsnow. nou is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP: FW 3.0 bestand geselecteerd restore FOUT.
beste medeforumgebruikers.
ik zou gaan beginnen op mijn iphone van de 1e generatie van firmware 2.2.1 naar fw 3.0 te zetten mbv redsnow. nou is het al bij de eerste stap fout gegaan.. In iTunes heb ik shift ingedrukt en het firmware bestand van 3.0 geselecteerd en daarmee mijn iphone gerestored. hij geeft opeens aan dat de iphone niet hersteld kan worden , een onherkenbare fout. moet ik gewoon proberen de iphone opnieuw te herstellen? alvast bedankt! Laatst gewijzigd door prashantjuh; 05-07-09 om 23:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet je iphone in dfu (zie wiki) en dan restoren met 3.0
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
heb ik gedaan..
geeft toch weer de foutmelding aan.. op mijn iphone zie ik het itunes icoontjke en de usb kabel. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Om uit de itunesstekker situatie te komen home en sleepknop indrukken voor 15 seconden en dan opnieuw opstarten |
|
|||
|
|||
ik heb itunes 8.0 , ik ga nu updaten naar 8.2!
|
|
|||
|
|||
itunes was het probleem..!
het is me nu gelukt! bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Fout bij restore? | blyleven | Unlock | 4 | 05-03-10 11:22 |
Synchronisatie fout bij 3.1.3 kan bestand niet vinden | elisa9180 | iTunes | 0 | 10-02-10 00:07 |
Restore bestand maken van mijn iphone | aswien | Archief | 1 | 01-12-09 13:07 |
Restore fout | Juliandr | Archief | 7 | 02-01-09 17:26 |
iPhone 1e gen.: Fout bij restore 2.0 | Fudgem | Unlock | 3 | 24-07-08 22:57 |
|
|