Hallo allemaal,ik ben voor een collega een 8gig 2G usa iPhone aan het proberen aan de praat te krijgen.Ik heb er zelf ook 1 en heb het al voor meerdere andere ook gedaan , maar bij deze loop ik nu al een paar dagen tegen allerlei error's aan die ik nooit eerder heb gehad.
Het probleem is voor mij ook een beetje dat ik de geschiedenis niet weet van de iphone, in die zin dat hij eerder wel unlocked is door iemand , maar de gene van wie de iPhone is weet niet hoe , en heeft dus per ongeluk gewoon een keer via
itunes geupdate naar de laatste versie, voor het zelfde geld zat ie dus nog op 1.1.2 ik heb geen idee, maar vermoed wel dat het zoiets is.
Volgens mij krijg je dan problemen met die boot loaders als ik het me goed herriner.
Hier :
One More Thing :: Bekijk onderwerp - iPhone/iTunes/Pwnage Onverwachte fout voorgedaan (21),wat nu
staan mijn vorderingen tot nu toe, maar gezien ik daar geen reacties meer krijg en ik hoop dat er hier wat meer knowhow is wil ik dus graag de draad hier afmaken met hopelijk een succesvol einde met werkende iPhone.
Alles gebeurd met een mac, die ik ga updaten tot 10.5.5 zodat dat usb verhaal ook geenprobleem kan zijn en wel de laatste itunes versie en quicktime erop.
Ik sta op het punt om deze handleding te volgen :
http://www.iphoneclub.nl/forum/f59/i...2g-iphone.html
,maar betwijfel of dat zijn heeft omdat boven aan staat dat ie dan geen orig
firmware via itunes geinstaleerd mag hebben van de laatste versie en dat is dus wel al een keer gedaan.
Mocht er hier iemand zijn die nu al weet wat ik moet ik doen ik hoor het graag.
Groetjes Data.