iTunes ziet iPhone niet meer (oplossing) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb na 2 weken van alles geprobeerd te hebben mijn IPhone weer zichtbaar in Itunes . Volg de volgende stappen: 1) Stop de Services ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes ziet iPhone niet meer (oplossing)
Ik heb na 2 weken van alles geprobeerd te hebben mijn IPhone weer zichtbaar in Itunes. Volg de volgende stappen:
1) Stop de Services : Mobiel Apple Apparaat en Bonjour 2)Download Revo Uninstaller en verwijder (in deze volgorde) de volgende applicaties mbt van de advanced option (zie ook How To Completely Uninstall iTunes For Windows | iPhone & iPad School: ) ITunes Qicktime AppleSoftware Update Bonjour Apple Application Support 3) Zoek vervolgens in je map Documenten en op je C schijf op *APPLE*.* en verwijder ALLE mappen die verwijzen naar apple softeware (dat zijn veelal mappen waarin de naam Apple Computer voorkomen) 4) Herstart je PC. 5) Zoek weer op *apple*.* 6) Herinstalleer ITunes 7) Sluit je IPhone aan 8) Stop en start de Mobile Apple service Als het goed is ziet Itunes nu je IPhone weer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen die iets aan deze post hebben gehad??????????
|
|
||||
|
||||
ik had gewoon deze handleiding gevolgd op de Apple website:
Apple - Support - iPhone - iTunes Troubleshooting Assistant Dat werkte ook voor mij. |
|
|||
|
|||
Ik had ook de stappen op de site van apple gevolgd maar die werkten niet voor mij..
Ik ga deze is testen en zien of deze werken, alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes 11.1.4 ziet iPhone niet meer. | NLjorn | iTunes | 12 | 30-04-14 17:27 |
itunes ziet mijn Iphone niet meer na update | Fam14 | iPhone algemeen | 1 | 26-01-14 15:35 |
Windows: na 1604 foutmelding ziet iTunes iPhone 4 niet meer | herg123 | iTunes | 5 | 14-07-13 22:56 |
iPhone: Itunes ziet me jailbroken iphone 3G niet meer | Shorty007 | Jailbreak | 3 | 28-06-09 23:15 |
iTunes ziet iPhone niet meer | Robbert1985 | Unlock [archief] | 9 | 01-04-08 18:07 |
|
|